روز سرنوشت برای سوشای پرحاشیه

حالا سؤال این است‌ که بازگشت دوباره سوشا مکانی در دیداری به این مهمی چقدر برای پرسپولیس ریسک دارد؟ اصلاً برای خود این دروازه‌بان، این بازی تا چه میزان ریسک است؟

به نظر می‌رسد سوشا بدش نمی‌آید در یک بازی مهم به میدان برود. برانکو می‌تواند بر سر این انتخاب ریسک کند اما برای سوشا مکانی مهم است که برانکو چنین ریسکی را بپذیرد. برانکو دروازه‌‌اش را به دروازه‌بانی می‌سپارد که هفته‌‌هاست دور از میدان است. او به لحاظ جلسه‌های تمرینی از بقیه بازیکنان عقب‌تر است. از نظر روحی و روانی هم پیش از همه آن اتفاقات یک جور عجیبی بود و پس از آن حوادث معلوم نیست چه تغییراتی در سوشا ایجاد شده...

برای سوشا مکانی که البته می‌گویند یک دروازه‌بان با روحیه است، دیدار با تراکتورسازی می‌تواند پیام‌های ویژه‌ای داشته باشد‌؛ اگر در این بازی بدرخشد و توپ بگیرد، یعنی بازگشتش به پرسپولیس و فوتبال تضمین شده و اگر عملکرد مناسبی نداشته باشد، کارش برای جا افتادن دوباره در این تیم سخت می‌شود. برانکو به سوشا مکانی آماده‌باش داده اما خود این دروازه‌بان چقدر برای بازگشت به میدان دلش قرص است؟ دیدار با تراکتورسازی‌، مسابقه‌ای آسان برای پرسپولیس و آزمایشی ساده برای سوشا مکانی نیست.