علیرضا منصوریان در حاشیه مراسم تشییع پیکر علی‌اکبر دارستانی، مربی بدنساز نفت تهران که دو روز پیش در تمرین این تیم سکته قلبی کرد و دارفانی را وداع گفت، اظهار داشت: فکر می‌کنم آقای دارستانی متولد 1337 بود و طبیعتاً با این سن و سال نقطه‌ای قوی و بمب روحیه برای بچه‌های ما بود که همه او را الگو قرار داده بودند. او در این مدت هم تمام فشارهای مالی باشگاه و فشارهای روحی و روانی را تحمل می‌کرد و روزهای سختی را پشت سر گذاشت.

وی افزود: اکبر آقا روزهای آخر هم با من درد و دل می‌کرد و از وضعیت بد مالی می‌گفت. روز آخر هم اصلاً شرایط خوبی نداشت و من از دستیارانم خرمگاه و چینی خواستم اجازه ندهند او تیم را تمرین بدهد و خودشان این کار را انجام داده و تیم را زیر نظر بگیرند، اما آقای دارستانی داخل زمین رفت و آن اتفاق هم افتاد. متأسفانه درد کمرش به قلبش زد، سکته کرد و در نهایت هم دار فانی را وداع گفت.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران، خاطرنشان کرد: نقطه قوت دارستانی خنده‌ها و صورت بشاشی بود که داشت و اگر کسی او را می‌دید، فکر نمی‌کرد 57، 58 سال داشته باشد. جوان‌های ما او را الگو قرار داد بودند و اکبر آقا هم با این سن و سال رابطه خوبی با بازیکنان جوان تیم ما داشت. من هم هیچ‌وقت به خودم جرأت ندادم در بازی‌ها نفر اول بنشینم و همیشه نفر سوم و پشت سر اکبر آقا می‌نشستم و حالا برای من بسیار سخت است، چون یک یار واقعی را از دست دادم.

منصوریان با اشاره به خاطرات دارستانی، گفت: یک کلیپ معروف برای بعد از بازی با الاهلی عربستان از اکبر آقا وجود دارد که وقتی ما توانستیم این تیم را در خاک عربستان شکست بدهیم، دارستانی با علیرضا بیرانوند و امین حاج‌محمدی در خاک عربستان شمشیر بازی می‌کرد تا به تیم روحیه بیشتری بدهد. اکنون هم امیدوارم خداوند به خانواده‌اش صبر بدهد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر مربی بدنساز تیم نفت در ورزشگاه شهید شیرودی (امجدیه) خاطرنشان کرد: همه ورزشکاران را پس از درگذشت‌شان در ورزشگاه آزادی یا امجدیه یک دور چرخانده‌اند. امجدیه برای همه ما ورزشکاران یک مموری قوی است و اینجا هم یکی از ورزشگاه‌های قدیمی بود که دارستانی در آن بارها دویده، ورزش کرده و یکی از رکوردهایش را در دوومیدانی هم در این ورزشگاه زده است. به دلیل قدرت بدنی بالای دارستانی در جوانی به او «اکبر تریلی» می‌گفتند و حالا به این شکل باید به این ورزشگاه بیاید. به نظرم بیشتر از اینکه در امجدیه جشن قهرمانی برای این ورزشکاران بگیرند، مراسم‌های اینچنینی گرفته‌اند.