مسابقه‌ای که «شایان احدی» پسر آقارضا هم در آن توپ زد و با حضورش همه را به یاد پدرش انداخت. با شایان بعد از پایان بازی همکلام شدیم.

 

جو مسابقه چطور بود؟

عالی، خیلی خوب بود. چه افتخاری بود که کنار بزرگان بازی کردم. انصافاً باید هم از پیشکسوتان تشکر کنم و هم ممنون اهالی رسانه باشم که این بازی را به احترام پدرم و همایون‌خان برگزار کردند. بالاخره این دو نفر جزو بزرگان فوتبال ایران بودند و برگزاری چنین مسابقاتی در نوع خودش حرکت زیبایی محسوب می‌شود.

برخورد علی پروین چطور بود؟

خیلی خوب. علی‌آقا قبل از بازی تسلیت گفت و پس از آن من اجازه گرفتم و لباس عوض کردم و رفتم داخل زمین. واقعاً حس خوبی بود.

وقتی داخل زمین رفتی، خاطره بازی‌های پدر برایت زنده نشد؟

باور می‌کنید هنوز هم برایم قابل باور نیست که بابا رفته است. خیلی تلخ است، خیلی زیاد. داخل زمین یاد پدرم بودم. خودش بزرگ بود و کنار اغلب بزرگان بازی کرده بود.

خودت هم با امید استقلال تمرین می‌کردی، درست است؟

بله، آقای سامره لطف کردند و اجازه دادند. البته الان دیگر تمرینات تمام شده اما خودم انفرادی تمرین می‌کنم. فکر نکنم سال آینده سن و سالم به امیدها بخورد اما تمرین می‌کنم و دلم می‌خواهد یک فوتبالیست حرفه‌ای شوم.

یعنی احدی دوم در استقلال؟ چند سال دیگر این اتفاق را شاهد خواهیم بود؟

نمی‌دانم، خودم که خیلی دوست دارم. من استقلالی‌ام و دلم می‌خواهد استقلال همیشه موفق باشد. دلم می‌خواهد این فصل قهرمان بشود و روزی در این تیم توپ بزنم.

یعنی شایان از پدرش بهتر می‌شود؟

نمی‌دانم (می‌خندد) اگر فوتبالیست شدم، بزرگترها باید قضاوت کنند اما چه فوتبالیست بشوم و چه نشوم، پدرم همیشه الگویم است و مدیون او و مادرم هستم. بابام واقعاً حرف نداشت. چه فنی و چه اخلاقی.

با شماره‌های 10 و 11

علی بهزادی و شایان احدی برای تیم پروین بازی کردند

دیدار دوستانه و گرامیداشت همایون بهزادی و رضا احدی روز گذشته با تساوی 3-3 به پایان رسید. یکی از اتفاقات جالب این بازی سمبلیک حضور فرزندان بهزادی و احدی در زمین بود.

علی پروین سرمربی تیم پیشکسوتان با تصمیمی هوشمندانه شماره 10 را به علی بهزادی و شماره 11 را به شایان احدی داد تا این فرزندان داغدیده با شماره پیراهن پدر مرحوم و پرافتخار خود بازی کنند.

شاید بد نباشد بدانید شایان احدی، پسر جوان زنده‌یاد رضا احدی با شماره 11 و از همان شروع نیمه اول بازی کرد و نیمه دوم تعویض شد. علی بهزادی پسر مرحوم همایون بهزادی نیز از آغاز 45 دقیقه دوم وارد زمین شد. همچنین اواخر بازی علی پروین پسر شادروان رضا احدی را به زمین فرستاد که با اتکا به جوانی‌اش بدود و به بازیکنان سن و سال‌دار تیم پیشکسوتان کمک کند.