بازیکن سابق تیم ملی فوتبال   می‌گوید: همه اتفاقات این روزها در صحنه مدیریت سیاسی است و من ترجیح می‌دهم در این فوتبال فعالیت نکنم بنا بر این حضورم در انتخابات فدراسیون فوتبال هم منتفی است.

 

انصاری فرد درباره کاندیدهای دیگر هم بی نظر است با این حال اظهار نظرش درباره 2 مرد مهم این عرصه یعنی علی کفاشیان و دادگان هم شنیدنی است او درباره کفاشیان می‌گوید دوران او در فوتبال به سر آمده و به نظرم یک نیروی دیگر در این عرصه باید مدیریت کند.

 

درباره دادگان هم بی نظری معنا دار او که به اتفاقات سال 85 و قبل از جام جهانی بر می‌گردد جالب است.

وقتی از انصاری فرد می‌خواهیم درباره شایعه اعلام نظر دادگان مبنی بر اینکه اگر آقای رئیس جمهور بخواهد من می‌آیم جواب داد: من درباره آقای دادگان هیچ نظری ندارم.

 

انصاری فرد درباره بازی 2 تیم منتخب سرخابی‌ها و تیم رسانه ورزش هم می‌گوید متاسفم که هنوز برخی از نظر تنگی‌ها حتی در عرصه پیشکسوتان هم وجود دارد و هنوز برخی از دوستان می‌خواهند از اتفاقات 30 سال قبل انتقام بگیرند و کاری کنند که دل خودشان را خنک کند.

 

بازیکن تکنیکی فوتبال ما در دهه 60 ادامه می‌دهد، متاسفم که این بداخلاقی‌ها باعث می‌شود خیلی از دوستان خوب ما حاضر نباشند به مراسمی بیایند که برای یاد بود عزیزان فوتبال ترتیب داده شده است.