محسن فروزان که در فصل گذشته در ترکیب استقلال حضور داشت، با تغییراتی که در کادرفنی و دروازه بانی این تیم رخ داد، ناچار به ترک آبی پوشان شد و راهی مشهد و تیم سیاه جامگان شد. او که به نظر می رسید در ترکیب تیم تازه وارد سیاه جامگان عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته با مشکلاتی که با کادرفنی این تیم داشت در نیم فصل راهی راه آهن شد تا در 4 بازی اخیر در ترکیب زردپوشان تهرانی موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شده باشد.

 

 

فروزان که در دیدار رفت دو تیم سیاه جامگان و استقلال با توجه به برخوردی که با رحمتی داشت حاشیه بزرگی را رقم زده بود اکنون بار دیگر روبروی استقلال و رحمتی قرار خواهد گرفت و باید دید نتیجه این تقابل چه خواهد شد. فروزان با انگیزه بسته نگه داشتن دروازه اش برای پنجمین بازی پیاپی و اثبات توانایی هایش به پرویز مظلومی و در سمت مقابل آبی ها برای تثبیت جایگاه خود در صدر در این بازی جدال سختی را تجربه خواهند کرد.

 

 

در این میان فروزان که در بازی رفت با توجه به دست ندادن با مهدی رحمتی حاشیه بزرگ هفته اول لیگ برتر را رقم زده اینبار باید دید چه واکنشی مقابل او خواهد داشت. به نظر می رسد با توجه به روندی که دروازه بان شماره 44 راه آهن در پیش گرفته او بیش از همیشه نیازمند این است که در این بازی حاشیه را از خود دور کند و در تلاش برای نجات راه آهن از رتبه های انتهایی جدول باشد.