باید مقابل پرسپولیس «بزرگی» کنیم

محمد ایران‌پوریان در خصوص پیروزی تیمش مقابل تیم فوتبال الجزیره امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما تیم برتر زمین بودیم. در هر دو نیمه بر حریف تسلط داشتیم و خدا را شکر توانستیم با دست پر به ایران برگردیم.

وی ادامه داد: توپ و میدان در اختیار ما بود. البته جو ورزشگاه در نیمه دوم به سود تیم میزبان شد و الجزیره در نیمه دوم تلاش زیادی کرد تا نتیجه را جبران کند. با این حال تیم ما شایسته کسب سه امتیاز بود.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به روند صعودی این تیم در سه بازی اخیر تصریح کرد: تیم ما نیاز به یک پیروزی داشت تا به روزهای خوب خود بازگردد. خوشبختانه این اتفاق در دیدار مقابل سپاهان رخ  داد. این پیروزی باعث شد فشار از روی بچه‌ها برداشته شود و در ادامه راحت‌تر بازی کنیم.

ایران‌پوریان در مورد دیدار هفته بیست‌ودوم تیمش مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس، تیم خیلی خوبی است و از حضور کادر فنی خوبی هم بهره می‌برد. این تیم در زمین خودش مقابل ما بازی خواهد کرد و از حمایت هوادارانش هم برخوردار خواهد بود. ما باید بزرگی کنیم و اشتباه کمتری داشته باشیم تا برنده میدان شویم.

وی درباره حضور چند تن از هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه محمد بن‌زاید ابوظبی خاطرنشان کرد: در این 4 سالی که در تراکتورسازی هستم، هواداران‌مان حتی در کشورهای خارجی حضور پرشوری داشتند و ما را حمایت کردند. انشاءالله آنها روز بازی با پرسپولیس هم به ورزرشگاه بیایند و با حضورشان به ما انرژی مضاعفی بدهند.