شاهین ثاقبی درباره پیروزی تیمش مقابل الجزیره امارات اظهار داشت: خداراشکر می کنم که توانستیم دو پیروزی متوالی مقابل الجزیره به دست آوردیم و گام مهمی برای صعودبه دور بعدی برداریم. اکنون تیم ما با دو پیروزی دیگر می تواند به دور بعدی برسد که این امیدوار کننده است.

وی ادامه داد: تراکتورسازی هیچ وقت نتوانسته از گروه آسیایی خود صعود کند و اینبار قصدمان این است که بتوانیم به دور حذفی مسابقات راه پیدا کنیم. بسیار به آینده خوشبین هستیم.

هافبک تراکتورسازی با اشاره به دیدار با پرسپولیس تاکید کرد: بازی سختی با پرسپولیس داریم اما تیم ما باتجربه است. شرایط خوبی پیدا کرده ایم و اعتقادم بر این است بهتر از این هم می شویم. ما در بازی های گذشته مقابل پرسپولیس نتایج خوبی گرفتیم و همین مساله باعث می شود پرسپولیس با احتیاط و ترس مقابل تراکتورسازی حاضر شود. ما برای بردن به تهران آمده ایم و انشاءالله بتوانیم به هدفمان برسیم.

ثاقبی درباره اینکه هواداران تراکتورسازی در شبکه های اجتماعی اعلام کرده اند نماد 4 را از استقلالی ها گرفته اند، خاطرنشان کرد: ما چند بازی را با 4 گل برده ایم و این حرف هواداران تا حدی درست است. با این وجود ما بازیکنان دنبال کری خوانی و این صحبت ها نیستیم. بازی به بازی جلو می رویم و تمام تلاشمان برای این است که هوادارانمان را خوشحال کنیم.