میلاد غریبی که دچار آسیب دیدگی شدیدی شده است،درباره آخرین وضعیت خود توضیحاتی داده است.

 

چه شد که مصدوم شدی؟

برای بازی با نفت ساعت 12 شب پرواز بود که با تاخیر ساعت 2 صبح هواپیما پرواز کرد. نزدیک 5 صبح تهران بودیم. ساعت 6 هم خوابیدیم و 10 صبح هم بیدار شدیم. ساعت 2 هم رفتیم در زمین بازی کنیم. خسته بودم، یک شوت زدم و آمدم که روی پایم یایستم، مصدوم شدم. در مشهد پس از آنکه MRI گرفتم پیش دکتر رفتم و دوماه ونیم همین طور وقتم گذشت. نظر دکترها اشتباه بود. بعد از دو ماه و نیم پیش دکتر نوروزی آمدم خدا پدرش را بیامرزد، دوباره MRI گرفتم، نشانش دادم، گفت رباط پایت پاره شده و باید عمل کنی. فقط الکی دو ماه و نیم را به هدر دادم. در حالی که اگر همان ابتدا درست تشخیص داده بودند تا الان پایم را عمل کرده بودم و دو ماه و نیم هم از مدت درمان گذشته بود. بیشتر خودم مقصر بودم باید همان اول به تهران می آمدم.

 

خود تو در پرسپولیس بازی کرده بودی و می توانستی از پزشکان پرسپولیس کمک بگیری.

بله؛ من اشتباه خیلی بزرگی کردم. علی منصوریان مربی ام بود. حتی می توانستم با او مشورت کنم یا یعقوب کریمی که دوست خوبم است می توانست به من کمک فکری بدهد.این را بگویم که آرزو دارم روزی دوباره به پرسپولیس برگردم.

شنیدیم در تهران هستی و پیش یعقوب کریمی می مانی.

بله؛ او من را به دکتر نوروزی معرفی کرد، البته دکتر نوروزی در سایپا هم با ما بود ولی بیشتر یعقوب باعث شد به تهران بیایم و  خودش برایم بلیت گرفت و به زور مرا به تهران آورد. او باعث شد بیایم تهران وگرنه من هنوز هم نمی خواستم بیایم. همه کارهایم را هم او انجام داده است. دوست فوق العاده ای است.

حالا کی جراحی می کنی؟

تا آخر هفته انشاالله عمل می کنم، یا پیش دکتر رازی یا دکتر مرتضوی.

احتمالا 6 ماه مراحل درمانت طول می کشد.

5 ماه بعد از عمل انشاالله می رسم.

امسال چرا مصدومان تیم های لیگ برتر این همه زیاد بود؟

بله؛ خیلی مصدوم داشتیم در تیم خود ما 6، 7 نفر از ناحیه زانو مصدوم شدند. ابوالقاسم جعفری رباط پاره کرد. یونس شاکری به خاطر رباط داخلی دو، سه ماه مصدوم بود، 2، 3 نفر دیگر از بچه ها هم همین شرایط را داشتند. در لیگ هم همین شرایط بود امسال نمی دانم جریان چیست این تعطیلی ها یا فشار مسابقات باعث به وجود آمدن این مصدومیت ها شده است یا دلیل دیگری دارد ولی در کل این فصل خیلی مصدوم در لیگ برتر داشتیم.