دکتر امین نوروزی در خصوص وضعیت مصدومان تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از بازی با گسترش فولاد، چند مصدوم داشتیم که با توجه به نظم و همکاری خیلی خوب این بازیکنان، روزی سه جلسه برای‌شان کار انجام شد. با تست و معاینه‌ای که روز چهارشنبه و پنجشنبه و قبل از بازی با راه‌آهن انجام گرفت، مشخص شد شرایط همگی خوب است و مشکلی برای بازی ندارند. فقط در این میان یعقوب کریمی باقی مانده بود که او هم با کامل شدن مراحل درمان، از امروز (شنبه) در تمرینات شرکت می‌کند.

وی افزود: در بازی روز گذشته با راه‌آهن هم امین حاج‌محمدی و میلاد فخرالدینی دچار مصدومیت شدند که با تدابیری که می‌اندیشیم، امیدوارم برای مسابقه بعدی مصدومی نداشته باشیم. جا دارد از همراهی کامل و تعامل بسیار خوب کادر فنی به خصوص پرویز مظلومی و تلاش‌های کادر پزشکی اینجانب و کلینیک، نهایت تشکر را داشته باشم، چون  اثرگذاری خوبی داشته است. 

معاون پزشکی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: در یک ماه اخیر مصدومان زیادی داشتیم که این همکاری، تعامل و تلاش‌ها نتیجه داد و مصدومان‌مان مهیا شدند. امیدوارم برای بازی بعد هم مصدوم نداشته باشیم. در مورد خسرو حیدری هم باید بگویم چون پس از مراحل درمان تمرینات بدنسازی فشرده‌ای داشت و میزان ریسک پذیری‌اش بالا بود، با تعامل کادر فنی و کادر پزشکی در دیدار با راه آهن استراحت کرد.

نوروزی با اشاره به حضور نصرالله عبداللهی در کنار استقلال گفت: از بازگشت آقای عبداللهی به خانه خودش بسیار خوشحالم و اطمینان دارم ایشان با توجه به سوابق ارزنده خود، می‌تواند منشا خدمات بسیاری برای استقلال باشد.