تراکتورسازی برخلاف لیگ برتر عملکرد بسیار قدرتمندی در لیگ قهرمانان آسیا داشته است. سرخپوشان تبریزی کار خود را با دو پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجزیره آغاز کردند تا در صدر جدول گروه سوم قرار بگیرند.

 

تراکتورسازی روز یکشنبه در چارچوب هفته بیست و دوم به مصاف پرسپولیس می‌رود.

 

شجاع‌ خلیل‌زاده که در بازی با الجزیره به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد در مورد مسائل مختلف تیمش و بازی با پرسپولیس صحبت‌های زیر را بیان کرد:

 

* در مورد پیروزی مقابل الجزیره صحبت می‌کنی؟

- الجزیره تیم بسیار خوبی بود و بازیکنان قوی‌ای داشت. خدا را شکر 6 امتیاز از دو بازی مقابل این تیم گرفتیم و توانستیم عملکرد خوبی ارائه دهیم.

 

* از لحاظ دفاعی عملکرد خوبی در دو مسابقه اخیر داشتی و همچنان در آسیا دروازه‌ شما بسته مانده است.

- این مسئله به خاطر عملکرد کل تیم در دفاع است و تنها مربوط به خط دفاع یا دروازه نیست. کل تیم ما در دفاع خوب بودند امیدواریم این بسته نگه داشتن دروازه را در بازی‌های بعدی ادامه دهیم.

 

* فکر می‌کنی با این پیروزی صعود تیم‌تان به مرحله بعد قطعی شده است؟

- هنوز کار خاصی نکردیم. 4 بازی حساس دیگر در پیش داریم. ما باید تلاش کنیم تا در دیدار مقابل پاختاکور و الهلال همینقدر قوی ظاهر شویم و حریفان‌مان را با شکست بدرقه کنیم تا مجوز صعود به مرحله بعد را به دست آوریم.

 

* در بازی با الجزیره به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شدی.

- کل تیم ما آن روز بهترین بودند و تک تک بازیکنان پتانسیل رسیدن به این عنوان را داشتند. همه به نحو احسن وظایف‌شان را عملی کردند و فکر می‌کنم اشتباه شد که من به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شدم.

 

* چرا اشتباه شد؟ شکسته‌ نفسی می‌کنی؟

- همانطور که گفتم همه ما در بازی با الجزیره عملکرد خوبی داشتیم و بازیکن بهتر از من هم در تیم در روز بازی با الجزیره حضور داشت.

 

* این روزها شاهد درخشش بازیکنان سرباز تراکتورسازی هستیم. به نظر می‌رسد آن بار منفی که روی بازیکنان سرباز وجود داشت و می‌گفتند آنها تلاش زیادی نمی‌کنند دیگر روی دوش‌تان نیست.

- متاسفانه آن طرز فکر اشتباه را عده‌ای می‌خواستند به تیم القا کنند. هیچ وقت هواداران تراکتورسازی این عقیده را نداشتند. درست است که ما پولی نمی‌گیریم ولی از جان و دل برای تراکتورسازی بازی می‌کنیم. هیچ وقت کم نگذاشتیم و رفته رفته که هماهنگ شدیم به کیفیت قابل قبولی رسیدیم.

 

* آیا از گروه‌تان به مرحله بعد صعود می‌کنید؟

- فکر می‌کنم ما توان صعود به عنوان تیم صدرنشین را داریم.

 

* بازی حساسی در لیگ برتر مقابل پرسپولیس داریم. با توجه به دیدار با الجزیره که خسته که نیستید؟

- تازه سه روز است که بازی با الجزیره را پشت سر گذاشتیم. یک مقدار خسته هستیم. چرا که در یکی از سخت‌ترین مسابقات فصل خود به میدان رفتیم. در حال حاضر آماده بازی حساس مقابل پرسپولیس می‌شویم. فکر می‌کنم یکی از دشوارترین مسابقات ما مقابل پرسپولیس است. آنها تیم خوبی دارند و ما تلاش می‌کنیم نتیجه بگیریم.

 

* به نظر می‌رسد در صورت پیروزی مقابل پرسپولیس شانس مدعی بودن قهرمانی را پیدا می‌کنید. آیا خودت این مسئله را قبول داری؟

- همه چیز بستگی به بازی با پرسپولیس دارد. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در این دیدار نتیجه بگیریم.

 

* گفته می‌شود در لیست فصل بعد برانکو برای حضور در پرسپولیس قرار داری.

- بازیکن تراکتورسازی هستم و اصلا به این مسائل فکر نمی‌کنم. با جان و دل تا روزی که در این تیم حضور دارم فقط به تراکتورسازی و موفقیت این تیم در دیدارهای روبرویش فکر می‌کنم.

 

* قرار است 10 درصد ورزشگاه را به هواداران تراکتورسازی بدهند. این مسئله شدنی است؟

- باید جایگاه بیشتری به هواداران ما اختصاص پیدا کند چرا که آذری‌های زیادی در تهران حضور دارند. فکر می‌کنم 30-40 درصد باشگاه باید به هواداران ما اختصاص داده شود. نمی‌توان هواداران را به ورزشگاه راه نداد و این کار درست نیست.

 

* و صحبت پایانی.

- امیدوارم هواداران روز یکشنبه به ورزشگاه بیایند و تیم ما را مورد حمایت خود قرار دهند.