قلعه‌نویی: همه از بازی پرسپولیس لذت می‌برند

امیر قلعه‌نویی که تیمش فردا در جدال حساس باید به مصاف پرسپولیس برود، در نشست خبری درباره شرایط تیمش صحبت کرد. وی گفت:

 

قبل از اینکه وارد مسائل فنی شویم باید درگذشت آقای دارستانی را تسلیت بگویم. بحث دیگر روز درختکاری است و باید از آقای قالیباف و مساعدتی که نسبت به ورزش دارند تشکر کنیم.

 

وی ادامه داد: رسانه ها برای نمایندگان ایران در آسیا سنگ تمام گذاشتند و از آنها تشکر می کنم.

 

قلعه نویی با تمجید از پرسپولیس گفت : همه از بازی پرسپولیس لذت می برند. ما بازی سختی داریم. در فرصتی که داشتیم باید بازیکنان را از نظر ریکاوری آماده کنیم. از نظر آنالیز نیز آنها را مورد بررسی قرار دادیم. آنها خط هافبک قدرتمندی دارند و باید ارتباط آنها با طارمی را قطع کنیم و البته در جناح راست نیز آنها شرایز خوبی دارند. ما تراکتور هستیم و شرایط خوبی نیز داریم و امیدوارم عملکردی که در این هفته ها داشتیم بتوانیم برابر پرسپولیس هم قرار گیریم. به هرحال نتیجه دست خداست و ما تمام تلاش مان را برای کسب نتیجه و باقی ماندن در جدول مدعیان خواهیم کرد.

 

قلعه نویی درباره شرایط تیمش گفت: به هرحال ما در مدتی که پرسپولیس در اردوی آماده‌سازی بود دو بازی حساس داشتیم که این برای ما هم حسن داشت و هم ضرر. ما در شرایط بازی قرار داشتیم و دو بازی حساس برگزار کردیم.

 

سرمربی تراکتور با انتقاد از شرایطی که تیمش در نیم فصل پشت سر گذاشته گفت: آقایان یک مهدی شریفی به ما دادند اما در کل متضرر شدیم. ما اردوی ترکیه که می توانست شرایط خوبی برای تیمم به وجود آورد را از دست دادیم و مانع آن شدند.

 

قلعه نویی در ادامه درباره داوری گفت: از آقای تاج می خواهیم شرایط مالی را به گونه ای برای آنها قرار دهند که داوری یک حرفه باشد و آنها کاملا از این نظر متوقع شوند.

 

سرمربی تراکتور درباره استقبال هواداران گفت: فوتبال با تماشاگران لذتبخش است و امیدوارم حضور تماشاگران باعث شود جذابیت به فوتبال بازگردد. در نهایت امیدوارم حضورشان باعث توهین به تیم مقابل نشود. در این سال ها با فرهنگ ما بازی شده است و این اصلا خوب نیست. شما فوتبال اروپا و تیم هایی مثل چلسی و منچستر شرایط خوبی ندارند اما تنها اعتراض تماشاگران این است که با پارچه سفید آن را اعلام کنند.