استقلال در حالی روز گذشته در بازی‌ای نفسگیر موفق شد راه آهن را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد که شاید مهمتر از بازگشت این تیم به صدر حضور جوان در ترکیب این تیم بود. حضور 5 بازیکن زیر 23 سال در ترکیب آبی‌پوشان باعث شد که قیمت بازیکنان حاضر در زمین به طرز چشم‌گیری کاهش پیدا کند و البته بازیکنان میلیاردی استقلال روی نیمکت ذخیره‌ها قرار بگیرند.

 

در بازی روز گذشته عادل شیحی، پروپجیچ، آرش برهانی، وحید طالب‌لو، میثم مجیدی، جابر انصاری و علیرضا رمضانی بازیکنانی بودند که روی نیمکت استقلال نشستند، بازیکنانی که قیمت یکی از آنها با تمام بازیکنان جوان استقلال برابری می‌کند. جالب است که بدانید قیمت بازیکنان روی نیمکت استقلال در بازی با راه آهن در مجموع 4 میلیارد و 366 میلیون تومان می‌شود.

 

 

 

این در حالی است که 11 بازیکن حاضر در زمین 5 میلیارد و 915 میلیون تومان با استقلال قرارداد امضا کرده‌اند. نگاهی تحلیلی به این اعداد نشان می‌دهد که بازیکنانی که در ابتدای فصل برای ترکیب ثابت استقلال در نظر گرفته شده بودند، کم‌کم جای خود را به جوان‌های با انگیزه‌ای دادند که با کمترین پول بهترین بازدهی را برای این تیم داشته‌اند.

 

نکته قابل توجه اینجاست که در این لیست رقم قرارداد یعقوب کریمی و خسرو حیدری، بازیکنانی که به دلیل مصدومیت بازی‌های زیادی را از دست داده‌اند، محاسبه نشده است.