پرسپولیس هم خوب بازی می‌کند و هم خوب نتیجه می‌گیرد

فرزاد آشوبی  در مورد شکست راه‌آهن مقابل استقلال در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر اظهار داشت: ما خوب بازی کردیم اما نتیجه اصلاً خوب نبود، ما در شرایطی هستیم که بیشتر از زیبا بازی کردن باید دنبال امتیاز جمع کردن باشیم.

 

وی ادامه داد: انتهای فصل نگاه نمی‌کنند که چه تیمی زیبا بازی کرده بلکه به امتیازها نگاه می‌کنند. امیدوارم شرایط طوری شود که در پایان فصل امتیازات لازم را برای ماندن در لیگ کسب کنیم.

 

هافبک تیم فوتبال راه‌آهن در خصوص اینکه بازیکنان اعتقاد دارند داور در بازی با استقلال برای آنها یک پنالتی نگرفته، خاطرنشان کرد: من داور نیستم که در مورد داوری نظر بدهم، اصلا عادت ندارم در مورد داوری حرف بزنم.

 

آشوبی در مورد اینکه آیا توپالیدس توانسته در راه‌آهن تغییر ایجاد کند، گفت: بالاخره تفکرات مربیان با هم متفاوت است،‌ البته توپالیدیس به زمان احتیاج دارد تا بتواند تفکراتش را در تیم اجرایی کند.

 

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس فوتبال بهتری بازی می‌کند یا استقلال اظهار داشت: در هفته نهم یا دهم بود که گفتم پرسپولیس فوتبال زیبا و با طراوتی را به نمایش می‌گذارد. تازه آن زمان پرسپولیس شرایط خوبی در جدول نداشت اما الان پرسپولیس هم خوب بازی می‌کند و هم خوب نتیجه می‌گیرد. این یعنی در فوتبال ما هم می‌شود هم خوب بازی کرد و هم خوب نتیجه گرفت.