برانکو:صحنه امروز را فقط برابرکره شمالی دیدم

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پایان مسابقه مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازی سختی بود. تیم ما با نتایج خوبی که هفته های اخیر گرفته بود انگیزه زیادی داشت. ما هم همگی انگیزه داشتیم که بازی را ببریم اما موفق نشدیم تا هواداران را شاد کنیم. 

وی افزود: در مقابل تراکتورسازی هر فرصت کوچکی که ایجاد می شود باید گل کنیم. احمدزاده و کمندانی باید از موقعیت های خود استفاده می کردند  تا این مسابقه را ببریم.

وی افزود: در هر بازی اشتباهاتی پیش می آید که حریف از آن استفاده می کند. این تنها شانس صد در صد گلی بود که حریف داشت. من موافق این نیستم که بازی های آینده ما آسان است. همه حریفان ما جدی هستند و همه بازی ها سخت به شمار می آیند. 

سرمربی پرسپولیس اذعان داشت: در نهایت انرژی و انگیزه تلاش می کنیم که در هر بازی وارد میدان شویم.

برانکو درباره شتابزدگی و عدم تمرکز مدافعین پرسپولیس گفت: گل حریف از سمت راست ما به ثمر رسید. جایی که رضاییان خطا کرد و اگر کمی تمرکز بیشتر بود ماریچ به توپ می رسید. متاسفانه دفاع خوب آن جا را نبسته بود. اما همان طور که گفته بودم تراکتور مثل یک تیم ملی کوچک است و حقیقتا تیم خطرناکی است. اما موقعیت چندانی ایجاد نکردند. انصاری و رضاییان خوب کار کردند اما در برابر چنین حریف قدری، کار ساده ای نبود. دو بازی این تیم مقابل الجزیره نشان دهنده قدرت این تیم بود. 

وی افزود: روی تمرکز بازیکنان گله ای ندارم. باید کمال را حفظ می کردیم اما نمی خواهم به هیچ عنوان توجیه کنم.

برانکو در رابطه با ترقه های پرتاب شده به داخل زمین گفت: طی 6 سالی که در ایران حضور فیزیکی دارم فکر می کنم دو بار این اتفاق افتاده است. یک بار در روز مسابقه ایران و کره شمالی و بار دوم در بازی امروز. به هر حال این اتفاق معمول نیست. البته در تمام دنیا این اتفاقات می افتد و این مسایل رخ می دهد.