پرسپولیس و تراکتورسازی به عنوان دو تیم آماده و پرمهره لیگ برتر هر یک با اهداف خاص به میدان رفته و برای رسیدن به سه امتیاز بازی نقشه های زیادی در سر داشتند به خصوص سرخپوشان پایتخت که بار دیگر حمایت پرشور هزاران طرفدار را پشت سر خود می دیدند.

 

اما باز هم یک اتفاق تلخ تمام ارزوهای این تیم رد مسیر قهرمانی را دود کرد و به آسمان فرستاد چون نه تنها بازی پرحرارت و تهاجمی پرسپولیس را تحت الشعاع خود قرار داد بلکه زمینه برای محرومیت های بیشتر از سوی کمیته انضباطی را نیز فراهم کرد تا دود این موضوع تنها به چشم پرسپولیس آن هم در کورس قهرمانی برود. پرتاب یک نارنجک دست ساز آن هم روی نیمکت نشینان تراکتورسازی که دود زیادی را رقم زد مسلما با برخورد تند کمیته انضباطی روبرو خواهد شد به خصوص که این اتفاق مقابل چشمان ماموران کنترل امنیت فیفا و afc رخ داد و میزبانی ایران را زیر سئوال برد.

 

 

حالا با این اتفاق می توان گفت آرزوهای پرسپولیسی ها برای قهرمانی نه تنها با توقف برابر تراکتورسازی بلکه با انفجار نارنجک های پرشمار در آزادی دود شده و به آسمان خواهد رفت چون هم دو امتیاز ارزشمند پرید هم ممکن است آنها بازی های بعدی خانگی خود را در غیاب تماشاگران پرشور برگزار کنند.