سامان نریمان جهان در خصوص پیروزی پرگل گسترش فولاد تبریز مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و از سوی تیم ما یک نمایش عالی صورت گرفت. بازیکنان تیم ما در همه پست‌ها خوب بودند و توانستیم 4 بر صفر هم برنده شویم.

وی درباره اینکه پس از مدت‌ها توانست گلزنی کند و بالاخره پایش به گلزنی باز شد، گفت: من بازی نمی‌کردم که گل بزنم. در این مدت فقط یک بار در دیدار با ملوان بازی کردم و خدا را شکر در بازی مقابل استقلال اهواز هم گل زدم. کل تیم خوب کار کرد و من هم گلزنی کردم و امیدوارم این روند تداوم داشته باشد و بتوانم دوباره مؤثر باشم.

مهاجم گسترش فولاد در خصوص شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: با تیم‌هایی که می‌توانند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند سه چهار امتیاز بیشتر فاصله نداریم. روزی که من به گسترش فولاد برگشتم گفتم که انتظار می‌رود بتوانیم سهمیه آسیایی کسب کنیم. حریفان بالاتر از ما فاصله‌شان زیاد نیست و اگر بچه‌های ما خودشان را باور کنند می‌توانیم سهمیه بگیریم و آن وقت کار بزرگی هم انجام داده‌ایم.

نریمان‌جهان در پاسخ به این سؤال که آیا از جدایی از تراکتورسازی و بازگشت به گسترش فولاد راضی است یا نه، خاطرنشان کرد: مطمئنا هر جایی که باشم سعی و تلاشم این است بهترین بازی‌ام را انجام بدهم و با تمام توان تلاش کنم.

وی در خصوص وضعیت فصل آینده‌اش در گسترش‌فولاد و اینکه آیا ماندنی است یا نه، گفت: من با باشگاه قرارداد دارم.