آقای درخشان حالا از افت پرسپولیس خوشحالی؟

حمید درخشان در مورد تساوی پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی گفت: هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. تراکتورسازی نسبت به نیم‌فصل اول پیشرفت خوبی داشته و در آسیا هم دو نتیجه عالی گرفته است. آنها از لحاظ روحی و شرایط بدنی در اوج بودند و فوتبال جانداری را به نمایش گذاشتند. پرسپولیس هم بازی را خوب شروع کرد، اما در همان نیمه اول گل مساوی را خورد. در مجموع باید بگوییم که این دو تیم نسبت به یکدیگر برتری نداشتند و تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

وی در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس از لحاظ فنی چه مشکلی دارد، خاطرنشان کرد: این تیم مثل مدعیان دیگر شانس دارد، ولی باید تفاوت پیدا کند. پرسپولیس بعد از اینکه نتایج خوبی نمی‌گرفت، به یکباره اوج گرفت، ولی حالا روی یک سطح معین، توقف کرده است. ما دیگر نمی‌بینیم که پرسپولیس از آن چیزی که اوج گرفته بود بهتر بازی کند. این تیم اگر می‌خواهد قهرمان شود، باید کلاس بازی‌اش را بالاتر ببرد. شاید اتفاقات دیگری رخ دهد تا شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر شود، ولی نکته مهم این است که سرخپوشان در یک سطح معین توقف کرده‌اند.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در مورد مدعیان قهرمانی در لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس، استقلال و ذوب‌آهن شانس‌های مسلم قهرمانی هستند، هرچند که نباید از کنار نام استقلال خوزستان هم به سادگی عبور کرد.