ایوب ذوالفقاری درباره تساوی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: «بازی خیلی خوبی انجام شد. هر دو تیم خوب بازی کردند و فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند. مشخص بود برای 3 امتیاز تلاش می کنند تا از کورس قهرمانی عقب نیفتند. با این وجود مشکلی که هواداران پرسپولیس ایجاد کردند، کمی شرایط را متشنج کرد.»

 

وی ادامه داد: «با توجه به اینکه نماینده امنیتی یوفا به ایران آمده بود، نباید چنین اتفاقاتی در ورزشگاه رخ می داد. متاسفانه پرتاب نارنجک و جو موجود کمی برای فوتبال ایران بد شد. وقتی که آن نارنجک به نیمکت ما اصابت کرد، انگار داخل میدان جنگ بودیم. اتوماتیک وار نیمکت را تخلیه کردیم. متاسفم که هواداران تیم میزبان پشت سر نیمکت میزبان می نشینند. ما بارها بابت این اتفاق هشدار دادیم اما اینجا تهران است و ما زورمان به مسئولان نمی رسد. هر چقدر هم می گوییم فایده ندارد.»

 

سرپرست تراکتورسازی درباره اینکه برخی افراد اعتقاد دارند پرتاب نارنجک مشکوک بوده است، عنوان کرد: «منظورشان از مشکوک بودن چیست؟ نکند فکر می کنند من نارنجک پرتاب کردم؟! خوشبختانه یگان ویژه آنجا بود و همه دیدند که هواداران پرسپولیس چنین کاری را انجام دادند. من امیدوارم این موضوع پیگیری شود و با خاطیان برخورد کنند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.»

 

ذوالفقاری درباره درگیری های موجود در بازی خاطرنشان کرد: «در جریان بازی نفرات فشار زیادی را تحمل می کنند اما مساله ای که وجود دارد، این است که برخی بازیکنان با ادعای کاپیتانی رفتارهایی انجام می دهند که نباید انجام دهند. فردی مثل بنگر باید خویشتن داری کند ولی...»

 

وی درباره اینکه بنگر اعلام کرده «برای تراکتورسازی متاسفم که گنده اش سینا عشوری است» بیان داشت: «آقای بنگر! حرف دهانت را بفهم! او اصلا می دانند کاپیتانی یعنی چه؟ کاپیتانی این نیست که داخل زمین فقط غر بزنی. او دیروز مدام با اعتراض هایش بازی را به هم می ریخت و داخل شکم عشوری و حاتمی می رفت. این چه رفتارهایی است؟ ما کاپیتان های زیادی دیدیم. کاپیتان یعنی سیدمهدی ابطحی که نمونه بارز یک انسان بااخلاق است. کاپیتانی این نیست که جنجال درست کنی. کاش حداقل از یک مربی باشخصیت مثل برانکو یاد بگیرد. امیدوارم مسئولان پرسپولیس جلوی این رفتارهای او را بگیرند.»

 

ذوالفقاری در پایان درباره داوری بازی گفت: «من فکر می کنم چیدمان داوری برای بازی دیروز اشکال داشت. تورج حق وردی داور خوبی است اما من تا به حال ندیده بودم بازی تراکتورسازی را قضاوت کند. بهتر بود یک داور شهرستانی برای این مسابقه انتخاب می کردند.»