اخراج یک عکاس از تمرین آبی پوشان

استقلال از ساعت 16 و 30 دقیقه در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرین نوبت عصر خود را آغاز کرد.

* آبی‌پوشان صبح امروز به انجام تمرینات بدنسازی پرداختند و در حالی که قرار بود تمرینشان از ساعت 16 عصر امروز آغاز شود این کار با 30 دقیقه تاخیر صورت گرفت.

* قبل از شروع تمرین زمانی که سیدمهدی رحمتی به زمین آزادی آمد از مسئولان تیم خواست یکی از عکاسان در محل تمرین حضور نداشته باشد. به همین خاطر فرزاد مجیدی که به طور موقت وظایف سرپرستی این تیم را برعهده دارد از رختکن بیرون آمد و در چند نوبت از آن عکاس خواست که محل تمرین را ترک کند و دلیل این کار را خواهش پرویز مظلومی اعلام می‌کرد که در نهایت این عکاس زمین شماره دو ورزشگاه آزادی را ترک کرد. 

* حدود 30 هوادار امروز با حضور در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی عملکرد بازیکنان تیم محبوب‌شان را زیرنظر گرفتند.

* تمرین استقلال پس از صحبت‌های ابتدایی مظلومی آغاز شد.

* دکتر نوروزی معاونت پزشکی باشگاه استقلال امروز در محل تمرین حضور پیدا کرد.

* بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال و نصرالله عبداللهی مشاور مدیرعامل سرپرست باشگاه استقلال در تمرین امروز حضور داشتند.

* بازیکنان استقلال در 20 دقیقه ابتدایی به انجام حرکات استقامتی، کششی و نرم‌دوی پرداختند.

* بازیکنان سپس در دو گروه مشغول انجام پاسکاری و حرکات ترکیبی و بازی فوتبال در دروازه‌های کوچک شدند.

* در بخش دوم تمرین بازیکنان استقلال به دو گروه تقسیم شدند. در یک گروه بازیکنان به زدن شوت به دروازه در حضور دروازه‌بان‌ها پرداختند و گروه دیگر پس از انجام پاسکاری از راه دور به سمت دروازه‌های کوچک ضربه می‌زدند.

* در حاشیه تمرین در حالی که مسئولان حراست طبق روال همیشگی از هواداران می‌خواستند تا روی سکوها حضور پیدا کنند در همین حین بین یکی از هواداران و مسئولان حراست بحث کوچک لفظی شکل گرفت که این مسئله خیلی زود خاتمه یافت.

* پرویز مظلومی سرمربی آبی‌پوشان در مرحله دوم تمرین بیشتر روی کار بازیکنان نظارت می‌کرد و فریادهای سیروس دین‌محمدی دستیار وی برای انجام صحیح حرکات توجه حاضران را جذب کرده بود.

*یعقوب کریمی اختصاصی تمرین کرد.

* در اواخر تمرین کری جالبی میان بازیکنان و دروازه‌بانان هنگامی که به سمت دروازه ضربه می‌زدند که فضای جذابی به تمرین داده بود.

تمرین آبی‌پوشان از فردا پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.