حسین بادامکی در رابطه با وضعیت مصدومیتش و اینکه آیا به بازی استقلال می رسد یا خیر اظهار داشت: مصدومیت که همیشه برای فوتبالیست ها وجود دارد اما من تمام سعی و تلاشم را می کنم تا هر چه سریع تر بهبود پیدا کنم. البته دیگر خیلی درگیر آن مصدومیت نیستم و انشاالله می توانم با تمام توان برای تیمم در بازی با استقلال به میدان بروم.

وی درباره اینکه پدیده در جدول نیم فصل دوم در رده سوم قرار دارد عنوان کرد: خدا را شکر که نتایج خوبی در نیم فصل دوم کسب کردیم. امیدوارم این اتفاقات خوب تا پایان فصل برای ما ادامه داشته باشد. البته در چند بازی می توانستیم بهتر نتیجه بگیریم و شاید الان در جای بهتری از جدول قرار داشتیم. ولی تا همین حا هم پیشرفت ما نسبت به نیم فصل اول کاملا مشخص است و امیدوارم در تهران هم بهترین بازی مان را انجام دهیم.

کاپیتان تیم فوتبال پدیده مشهد در رابطه با اینکه تیمش در تهران در مقابل استقلال چه هدفی را دنبال می کند تصریح کرد: ما قطعا به تهران می آییم تا دست پر به مشهد برگردیم. بستگی به شرایط بازی دارد اما هدف نخست هر تیمی در هفته های پایانی کسب پیروزی است. می دانیم که استقلال صدرنشین است و به سختی می توان از این تیم در تهران امتیاز گرفت. آنها مقابل هواداران خود بازی می کنند اما ما هم برنامه های زیادی داریم و خوب و منطقی مقابل قدرت آن ها بایستیم.

وی در پاسخ به اینکه چه رتبه ای را برای پدیده در پایان فصل متصور است بیان داشت: من فکر می کنم همه چیز دست خودمان است. اگر بتوانیم باهوش تر و بهتر عمل کنیم قطعا به نیمه بالای جدول هم می رسیم. فاصله تیم ها با یکدیگر در جدول بسیار کم است و اینکه از رتبه فعلی که داریم صعود یا سقوط کنیم بستگی به تلاش خودمان داریم. شاید ما یکی از تیم هایی باشیم که شانس کسب سهمیه نداریم و همچنین احتمال سقوط مان هم بسیار کم است اما این دلیل نمی شود که بدون انگیزه در هشت بازی آینده حاضر شویم.

بادامکی درباره اینکه به عنوان یک پرسپولیسی برای بازی مقابل استقلال انگیزه های شخصی دارد یا خیر گفت: انگیزه اول من پیروزی پدیده است. البته همان طور که همه می دانند من چند سال در پرسپولیس بازی کردم و بارها مقابل استقلال در بازی های حساس تر هم قرار گرفتم. امیدوارم این بار مقابل آنها پیروز شویم تا هم دل هواداران مشهدی شاد شوند و هم پرسپولیسی ها که رقابت سنگینی در جدول با دیگر تیم های صدرنشین دارند.

وی در پاسخ به این سوال که احتمال دارد اتفاقات تلخ بازی پرسپولیس و تراکتورسازی در بازی روز جمعه استقلال و پدیده هم تکرار شود خاطرنشان کرد: دیدار پرسپولیس و تراکتور شرایط خاص دارد و استادیوم پر از تماشاگر بود. فکر نمی کنم روز جمعه اتفاق خاصی بیفتد و امیدوارم بازی با کمترین حاشیه به پایان برسد. 

کاپیتان تیم فوتبال پدیده مشهد در پایان با اشاره به مشکلات مالی این تیم اذعان داشت: همه تیم ها از نظر مالی مشکل دارند و تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست. الحمدلله جو تیم تا الان آنقدر خوب بوده که هیچ کدام از بازیکنان ما مشکلات مالی را رسانه ای نکرده اند اما اگر این شرایط ادامه پیدا کند قطعا کار کردن به مراتب سخت تر خواهد شد و آن موقع است که نمی توان تضمینی داد که بازیکنان با آرامش به کار خود ادامه دهند. ما تلاش خود را می کنیم اما امیدواریم مدیریت باشگاه هم شرایط بازیکنان را در نظر بگیرد تا بتوانیم با کمترین دغدغه فکری فصل را به پایان برسانیم.