سامان آقازمانی درباره آخرین وضعیت تیمش در آستانه دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که برای این بازی بازیکن محروم و مصدوم نداریم و همه تیم آماده است تا یک دیدار حساس و مهم را برابر پرسپولیس برگزار کنیم. بازی مقابل پرسپولیس تحت هر شرایطی انگیزه های زیادی به حریفش می دهد چه برسد به تیم ما که در هفته های گذشته به رغم بازی های خوبی که انجام داده ایم نتوانستیم نتایج مورد نظرمان را بدست بیاورم.

وی ادامه داد: نمونه اش بازی قبلی مان در اصفهان برابر تیم خوب سپاهان بود که به رغم دریافت دو گل توانستیم هر دو گل را جبران کنیم و اگر کمی خوش شانس بودیم حتی می شد به برد هم دست پیدا کنیم ولی اینگونه نشد. بازگشت به بازی بعد از دریافت دو گل مقابل سپاهان در اصفهان کار بزرگی بود و باید با همین روحیه در قم به مصاف پرسپولیس برویم.

هافبک اسبق پرسپولیس درباره رویارویی اش با تیم سابق خود گفت: پرسپولیس تیم جوان و با انگیزه ای است که نسبت به دور رفت که با این تیم بازی کردیم حالا شرایط بهتری از نظر بازی دارد و امیدوار هستیم که بتوانیم در خانه خودمان تساوی دور رفت را با برد تغییر بدهیم. خود من هم از اینکه با تیم سابقم بازی دارم انگیزه های زیادی دارنم و اگر کادر فنی صلاح بدانند با همه توانم بازی می کنم. در دیدار رفت هم به رغم اینکه گرم نکرده وارد میدان شدم ولی بازی خوبی انجام دادم.

آقازمانی در این باره که نقطه قوت تیم پرسپولیس کجاست توضیح داد: پرسپولیس بازیکنانی دارد که تشنه برد هستند اما به نظرم نقطه قوت این پرسپولیس سرمربی آن است. برانکو مربی خوشفکر و کاربلدی است که توانسته این تیم را تا اندازه ای به وضعیت فعلی تغییر دهد. تیم ما هم کادر فنی بزرگی دارد و حتما مصاف این دو تیم روز مچ اندازی هر دو مربی شان هم محسوب می شود.

بازیکن اسبق پرسپولیس در این باره که آیا به سمت نیمکت حریف می رود گفت: حتما این کار را می کنم. کریم باقری، محمود خوردبین، رضا نورمحمدی، محسن بنگر و سایر نفرات این تیم که با خیلی های شان هم در اردوهای تیم ملی هم تیمی بودم از دوستانم هستند و برای رخصت گرفتن از آنها به سوی نیمکت می روم. من خاطرات زیادی از پرسپولیس دارم و هنوز هم طرفداران این تیم در هر مکانی به من ابراز محبت می کنند.

آقازمانی در پایان تأکید کرد: فارغ از همه این مسایل من و همه بازیکنان صبا قصد داریم از این بازی و دیدار با پرسپولیس روند نتیجه نگرفتن های خود را به پایان ببریم و فکر هم می کنیم که بازی با پرسپولیس می تواند نقش مهمی در این راه بازی کند که اگر بتوانیم حریف این هفته مان را شکست بدهیم از نظر روحی وضعیت خیلی خوبی بدست خواهیم آورد.