باید در دور رفت استقلال را شکست می‌دادیم

رضا مهاجری درباره روند خوبی که تیمش در نیم‌فصل دوم در پیش گرفته و به نوعی بهترین تیم از لحاظ نتیجه‌گیری در نیم فصل دوم لیگ برتر بوده است، اظهار داشت: خدا را شکر که لطف خدا شامل حال تیم پدیده شده است. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم. هر چند که هفته به هفته بازی‌ها سخت‌تر می‌شود.

وی افزود: مشکلات تیم پدیده کمتر از تیم‌های ملوان، راه‌آهن، استقلال اهواز و دیگر تیم‌هایی که مشکلات مالی دارند، نیست اما خوشبخانه بازیکنان ما شرایط را درک کرده و بسیار صبور هستند. درک و تحمل بالای بازیکنان دلیل اصلی موفقیت تیم ما بوده است و ان‌شاءالله که این موفقت تداوم داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در واکنش به طرح این موضوع که او به مانند برخی از مربیان نیست که وقتی تیم‌شان با مشکلات مالی مواجه می‌شود دلیل اصلی عدم نتیجه‌گیری تیم خود را فقط این مشکلات می‌دانند، تصریح کرد: اینکه من بخواهم مدام از مشکلات تیمم و نداشته‌های‌مان حرف بزنم، جز تخریب تیم خود کاری نکرده‌ام. این صحبت‌ها فقط تمرکز بازیکنان و خود مرا بر هم خواهد زد و هیچ کمکی به حل مشکلات نمی‌کند. من در تیم‌های قبلی خود هم با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم کرده‌ام و با شرایط این فصل پدیده ناآشنا نبودم. از این‌رو سعی کردم تمرکز خود و تیمم را روی مسائل فنی قرار دهم.

مهاجری درباره قطعی شدن بقای تیمش در لیگ نیز یادآور شد: ما از ابتدای فصل اصلاً به سقوط فکر نمی‌کردیم، چرا که به پتانسیل تیمم اعتقاد کامل داشتم. البته این‌طور هم نبود که بخواهیم به کسب سهمیه آسیایی فکر کنیم و پتانسیل تیم‌مان را در حد تیم‌های میانه جدولی می‌دانستیم. الان هم برای ادامه مسابقات لیگ به دفاع از اعتبار‌مان فکر می‌کنیم و البته از فوتبالی که به نمایش می‌گذاریم، لذت ببریم.

وی با اشاره به دیدار حساس این هفته تیمش مقابل استقلال تهران نیز عنوان کرد: استقلال همیشه جز تیم‌های قدر و مدعی لیگ بوده است و هدف ما این است در این دیدار هم بتوانیم با ارائه بازی قابل قبول به آنچه استحقاقش را داریم، برسیم. ما در بازی رفت می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم، اما درخشش مهدی رحمتی مانع این امر شد. مطمئناً بازی برگشت متفاوت با بازی رفت خواهد بود و این بار در ورزشگاه آزادی و مقابل تماشاگران پر تعداد استقلال به میدان می‌رویم که اتفاقاً این مسئله باعث بالا رفتن انگیزه بازیکنان ما هم می‌شود.

سرمربی تیم پدیده با اشاره به غایبان پر تعداد تیمش در دیدار با استقلال گفت: متأسفانه در این دیدار احمد آل‌نعمه و رضا ناصحی را به دلیل محرومیت و معین عباسیان و میلاد غریبی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. مجتبی روشنگر هم از ناحیه کتف آسیب دیده و کادر پزشکی در تلاش است او را برای بازی با استقلال آماده کند. البته ما در هر بازی با کمبود مهره مواجه هستیم و به نوعی به این شرایط  عادت کرده‌ایم.