پرسپولیس با آقای محبوب تمدید کرد

به دنبال بازی های خوب تیم پرسپولیس در فصل جاری و نتایج بهتری که این تیم به نسبت فصل گذشته کسب کرده خیلی ها در انتظار تمدید قرارداد مربی کروات از سوی باشگاه پرسپولیس بودند و باورشان این است تداوم حضور برانکو در راس کادر فنی این تیم می تواند قهرمانی در لیگ برتر و حضور شایسته در لیگ قهرمانان آسیا را برای پرسپولیس به ارمغان داشته باشد، هر چند مدیران باشگاه پرسپولس در واکنش به تمدید قرارداد برانکو سکوت معنی داری را اتخاذ کرده اند.

یک مبنع موثق در این زمینه خبر داده است باشگاه پرسپولیس قرارداد مربی کروات خود را سکرت و پنهانی به مدت یک فصل دیگر تمدید کرده است. خبر تمدید قرارداد برانکو به این خاطر اعلام رسمی نشد تا حاشیه ای در هفته های باقی مانده برای این تیم ایجاد نکند. به خصوص که برخی از منتقدین داخلی منتظر کسب یکی دو نتیجه ضعیف از سوی پرسپولیس هستند تا برانکو را به چالش بکشند و این ها همان هایی هستند که در ابتدای فصل رای به اخراج برانکو داده بودند در حالی که حضورشان در پرسپولیس هیچ آورده ای برای این تیم نداشته است.

تمدید قرارداد برانکو در حالی اتفاق افتاده است که بسیاری از مربیان هم این امر را طبیعی و بدیهی می شمارند و می گویند حتی اگر پرسپولیس قهرمان نشود باشگاه باید قرارداد برانکو را تمدید کند.

مهدی تارتار در این باره می گوید: باشگاه پرسپولیس باید دو فصل دیگر به برانکو فرصت دهد چرا که این مربی در تیم تحول ایجاد کرده و اگر فرصت بیشتری برای کار داشته باشد به یقین اهداف بزرگ تری را در تیم پیاده خواهد کرد.

مجید نامجو مطلق که درابتدای فصل جزء گزینه های مربیگری استقلال بوده بر این باور است پرسپولیس در بین تیم های حاضر در لیگ برتر بهترین فوتبال را به نمایش می گذارد و تمدید قرارداد برانکو امری است طبیعی.

به هر صورت در حالی خبر تمدید قرارداد برانکو از سوی باشگاه پرسپولیس به بیرون درز پیدا کرده که این تیم در دیدار با تراکتورسازی مثل روزهای خوب گذشته نبود و به یک امتیاز این بازی قانع شد تا کارش برای قهرمانی در این فصل سخت شود. هر چند پرسپولیس این فصل تحت هدایت برانکو آن قدر بازی های خوب داشته است که دیدار با تراکتورسازی خیلی به چشم نیاید.

خبر تمدید قرارداد برانکو می تواند خبر خوشحال کننده ای برای هواداران تیم پرسپولیس باشد.