رحمتی: من با بعضی شوخی دارم، خواستی فیلم بگیری بگو

قبل از شروع بازی استقلال و نفت در راهروی ورودی داوران و بازیکنان به داخل زمین، مهدی رحمتی، بیرانوند را در آغوش گرفت و گفت «چطوری لُن...» رحمتی با دیدن دوربین، بخش دوم این کلمه و حرف گاف را با صدای آرام دم گوش بیرانوند تلفظ کرد اما استفاده از کلمه «لنگی» برایش گران و به قیمت خداحافظی با اینستاگرام تمام شد. اما دیروز که فیلمبردار صحنه مذکور برای تهیه گزارشی به تمرین استقلال رفت، با اصرار فرزاد مجیدی و خواهش زرندی از ورزشگاه خارج شد.

دروازه‌بان استقلال دیروز هم اصرار داشت که بگوید این فرد با دوربین عکاسی و به بهانه گرفتن عکس نزدیک افراد می‌شود و با تغییر کاربری دوربین به فیلمبرداری به ضبط تصویر و صدا می‌پردازد، رحمتی تأکید کرده که چندین مرتبه به عکاس مذکور گفته یک موقع فیلم نگیری یا اگر خواستی بگیری بگو چون من با بعضی‌ها شوخی دستی و حرفی دارم! کاپیتان آبی‌ها اعتقاد دارد وقتی به صورت پنهانی به جای عکاسی فیلمبرداری شده حداقل کاری که آن فرد می‌توانست انجام بدهد پخش نکردن تک کلمه‌اش در شوخی با بیرانوند بوده است.

اینکه حق با چه کسی است را ما نمی‌توانیم تعیین کنیم اما این‌طور که پیداست رحمتی تا روزی که در فوتبال باشد با عکاس فوق زاویه خواهد داشت و اجازه نمی‌دهد او نزدیکش شود! چون بابت انتشار آن ویدئو هر روز با چند کلمه ناپسند در فضای مجازی مواجه می‌شود و از طرفی باید مراقب تمام حرکات و اتفاقات پیرامونش باشد چون دیگر با یک رسانه طرف شده و معمولاً رسانه فاتح نبرد با افراد است.