محسن کریمی حالا نه تنها پدیده، بلکه تبدیل به یک ستاره در فوتبال ایران شده. وی که در سن 21 سالگی تبدیل به یکی از ارکان ثابت تیم استقلال شده و بازیکنی است که بود و نبودش در این تیم بسیار تاثیر گذار است، آرزویش این است که آقای گل لیگ شود.

 

البته این بازیکن جوان انگار در رسیدن به آرزوهایش هم مثل فوتبال بازی کردنش سرعتی است. چون خیلی زود می خواهد به آرزویش برسد: «می دانم که فرصت زیادی تا پایان لیگ باقی نمانده و تنها هشت نه بازی داریم تا لیگ تمام شود و من هم نصف نفر اول جدول گل زنان گل زده ام، اما خیلی دوست دارم که در همین فصل آقای گلی لیگ را تجربه کنم و برای رسیدن به این هدف تلاش می کنم.»

 

کریمی که جزء ده ها فوتبالیست مازندرانی است که در سطح اول فوتبال ایران حضور دارد افتخار می کند که بچه ساری است و بدون هیچ پارتی و پشتوانه ای تنها با گذاشتن دست روی زانوهای خودش پله های ترقی را پیموده و حالا در تیم بزرگی مثل استقلال یک بازیکن ثابت و تاثیر گذار شده.

 

او که با تست دادن در تیم جوانان استقلال کشف شد و جذب این تیم شد تا فوتبالش را به طور کلی از تیم های پایه استقلال آغاز کرده باشد در این خصوص گفت: «من بچه استقلال هستم. چون فوتبالم در استقلال متولد شد، رشد کرد و به بلوغ رسید. البته به نظر خودم این سقف فوتبال من نیست و باید حالا حالا ها تلاش کنم و حرف مربیان و بزرگترهایم را گوش کنم تا بزرگ شوم.»

 

کریمی گرچه سبک فوتبالش و استایل بدنش را بی شباهت به علیرضا اکبرپور، وینگر سرعتی دهه هفتاد استقلال نمی داند، اما اصلی ترین الگوی فوتبالی اش فرهاد مجیدی است.

 

وی در این خصوص تصریح کرد: «آقای اکبرپور را خیلی دوست دارم. ایشان در تیم های پایه استقلال مربی من بودند. اتفاقا خود آقای اکبرپور هم بارها به من گفت که مرا یاد جوانی های خودم می اندازی. تنها فرق من و ایشان در این است که ایشان راست پا بودند و من چپ پا. یعنی به نوعی قرینه آقای اکبرپور هستم. به ایشان خیلی علاقه دارم و خودم را مدیون آقای اکبرپور می دانم.»

 

کریمی که فصل گذشته با گرفتن کفش های اهدایی فرهاد مجیدی سر و صدایی در رسانه ها ایجاد کرد گفت: «آقا فرهاد یک بار کفش هایش را به من داد که با آن گل زدم و کلا آنقدر روحیه گرفتم که فوتبالم متحول شد. پنهان نمی کنم که فرهاد مجیدی الگوی من است و آرزو دارم روزی به درجه ای در فوتبال برسم که پیراهن شماره 7 این تیم را بر تن کنم. پیراهنی که بر تن بزرگان این تیم از جمله آقای روشن، آقای شاهرخ بیانی و آقا فرهاد مجیدی بوده است.»