رای من قطعا طارمی بود

برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت: صبا تیم سفت و محکمی است و دیدار سختی مثل دیدار با تراکتورسازی در انتظارمان است. انگیزه انها مثل سایر تیم هایی است که با پرسپولیس بازی می کنند.

وی ادامه داد: در بازی رفت با این تیم یک یک کردیم و در جام شهدا هم با یک گل از آنها شکست خوردیم. صبا در برابر سپاهان نتیجه دو بر صفر را برگرداند و مربی خوبی دارد.

سرمربی پرسپولیس درباره محرومیت دو مهره دفاعی تیم اذعان داشت: به جای آنها دو بازیکن دیگر بازی می کند. چرا باید نگرانی داشته باشیم. اتفاقا کامیابی نیا هم نیست. در بازی با ذوب آهن دفاع راست مان حیدریه بود در حالی که بازیکن چپ پایی است و باید بازی را می بردیم.

وی در این رابطه که پرسپولیس در بازی های اخیر مقابل صبا به مشکل خورده است گفت: کیفیت بازی صبا بالا است ولی ما سعی می کنیم بازی خودمان را انجام می دهیم. 

برانکو درباره حواشی ایجاد شده پیرامون محسن بنگر گفت: مگر بعد از خطای بنگر بازیکن آنها بنگر را نزد؟ مگر نباید اخراج می شد؟ بنگر خطا کرد و کارت زرد هم گرفت. 

سرمربی پرسپولیس درباره رویارویی تیمش مقابل شاگردان علی دایی بیان داشت: علی دایی حرفه ای است و طبیعی است که بهترین چیزها را برای تیمش می خواهد. پرسپولیس هم که تیم خودش است ولی طبیعی است که در این شرایط دوست دارد پرسپولیس را ببرد. 

وی درباره اینکه پرسپولیس در زمین های ناهموار بازی روی زمین را به خوبی انجام نمی دهد خاطرنشان کرد: ما بازی های خارج خانه مان را بهتر از بازی های داخلی انجام دادیم. از جمله بازی مقابل فولاد، نفت، سیاه جامگان و تراکتورسازی. در نیم فصل دوم بازی ها خیلی سخت تر می شود اما ما نه نگران زمین هستیم و نه نگران چیز دیگر. اگر ما آن طور که باید باشیم کمتر تیمی می تواند مقابل ما مقاومت کند. تراکتورسازی که جلوی الجزیره و سپاهان عالی بازی کرد در مقابل ما فقط یک شانس گل داشت. در هر حال با احترام به تمام حریفان ما در هر بازی فقط یک هدف داریم و آن برد است. 

برانکو درباره اینکه تاکنون صبا را شکست نداده است بیان داشت: ما در هر بازی برای برد می رویم. قطعا کار ما ساده نیست اما برای برد به میدان می رویم. بازیکنان ما افتخار می کنند که بازیکن پرسپولیس هستند و در هر بازی تلاش خود را می کنند. بازی هم برد و باخت دارد.

وی ادامه داد: من هر روز با بازیکنانم صحبت می کنم تا بهتر و بهتر شوند. 

برانکو درباره اشتباهات داوری گفت: من معتقدم که خطای رخ داده روی طارمی پنالتی بود. قطعا ما نگران داوری هستیم.

سرمربی پرسپولیس درباره نقاط ضعف صبا گفت: آنها نقطه ضعف ندارند. 

وی درباره مرد سال شدن مهدی طارمی گفت: به او تبریک می گویم. رحمتی، طارمی، جهانبخش و حاج صفی کاندیداها بودند و من طبیعی است که در این شرایط همیشه طرف شاگردان خودم را می گیرم و می گویم فقط طارمی.