بنگر محروم مى شود چون پرسپولیسی است

برانکو در خصوص بازی هفته بیست‌وسوم تیم پرسپولیس مقابل صبا گفت: بازی با صبا یک بازی شبیه بازی تراکتورسازی است، بازی همراه با دوئل، تهاجمی و با دوندگی بالا مثل تمام تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند. سختی این بازی را می‌دانیم، البته این را هم می‌دانیم که بازی قبلی‌مان را یک ـ یک تساوی کردیم و در بازی جام شهدا هم یک ـ صفر شکست خوردیم و این را می‌دانیم که بازی سختی داریم. این تیم در حالی که سپاهان 2 ـ صفر جلو بود نتیجه را با بازی خوب تغییر دادند.

 

برانکو درباره علی دایی شاگردش در تیم ملی هم کفت : علی دایی مربی است که سابق حضور در تیم‌ملی را دارد و به خوبی بالانس شده است. انتظار یک بازی سفت و سخت را داریم و طبیعی است که ما باید بازی خودم را نشان بدهیم اما این را می‌دانیم که بازی سختی خواهد بود. علی دایی حرفه‌ای است و طبیعی است که بهترین چیزها را برای تیمش می‌خواهد و افتخارش این است. پرسپولیس هم  تیم خودش بوده و طبیعی است که  بخواهد پرسپولیس را ببرد.

 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر تغییر در خط دفاعی تیمش افزود: به  جای دو بازیکن اخطاری، دو بازیکن دیگر بازی می‌کنند و نباید نگرانی داشته باشیم. همیشه در تیم ما یک بازیکن کم هست. کمال هم نخواهد رسید.

 

سرمربی سرخپوشان همچنین درباره ماجارهای مربوط به درگیری بنگر با بازیکنان تراکتور و احتمال محرومیت او چنین گفت : مگر ندید بنگر را چطور زدند؟آن بازیکن  باید کارت قرمز می‌گرفت. حالا چرا گیر دادند به بنگر؛ او خطا انجام داد و جریمه‌اش را هم گرفت ولی بازیکن دیگر که آمد و می‌خواست با بنگر درگیر شود چه؟ او هیچ جریمه ای ندارد؟

 

برانکو در مورد اینکه امکان دارد کمیته انضباطی بنگر را جریمه سنگین کند تاکید کرد: طبیعی است زیرا بنگر  بازیکن پرسپولیس است!

 

این مریی اهل کرواسی با ابراز امیدواری برای پیروزی گفت : ما بازی‌های خارج از خانه را بهتر از بازی‌های خانه انجام داده‌ایم. هم فولاد، هم تراکتورسازی، هم نفت‌تهران و سیاه‌جامگان و خیلی از این بازی‌ها را بیرون از خانه بهتر انجام دادیم. نیم فصل دوم بازی‌ها خیلی سخت‌تر می‌شود اما ما نه نگران زمین نه چیز دیگری هستیم. اگر ما آنطور که باید باشیم هیچ تیمی حریف ما نخواهد بود. تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است و مقابل الجزیره و سپاهان خیلی عالی کار کرد ولی در بازی با ما فقط یک موقعیت داشت. ما در هر بازی یک هدف مشترک داریم و با احترام به دیگر حریفان تنها برای آن می‌جنگیم.

 

آخرین سئوال از برانکو هم درباره مهدی طارمی و انتخاب او در برنامه نود بود . ایوانکوویچ گفت : من به او تبریک می‌گویم و انتظار دارم که این برای او انگیزه‌ای باشد که بهتر کار کند. من بیشتر از همه  بازیکنان خودم را دوست دارم و طبیعی است که به بازیکنان خودم رای می‌‌دهم.

 

برانکو در مورد اینکه امروز قبل از تمرین با رامین رضاییان صحبت کرده گفت: من همیشه با بچه‌ها صحبت می‌کنم آنها را راهنمایی می‌کنم. بازیکنان جوان هستند و راه زیادی دارند.

 

وی در مورد اینکه نگران داوری نیست گفت: در بازی تراکتورسازی روی طارمی خطای پنالتی شد بنابراین  نگران هستیم و می‌دانیم چه فشارهایی است اما عمدی نیست.