مجتبی روشنگر گفت: من نمی‌دانم چرا همه این سوال را از ما می‌پرسند که استرس دارید؟ چرا باید برای بازی با استقلال استرس داشته باشیم؟ استقلال تیم بزرگ و صدرنشین است اما ما هم هیچ استرسی نداریم و با کمال آرامش می‌رویم که بهترین بازی‌مان را مقابل این تیم داشته باشیم.

او در مورد اینکه گفته می‌شود مصدوم است هم می‌گوید: مصدومیت من جزیی است و هیچ مشکلی برای بازی با استقلال ندارم. درست است که ما چند بازیکن مصدوم داریم اما کاملا آماده هستیم و می‌رویم یک نتیجه خوب برابر استقلال بگیریم.

دروازه‌بان پدیده در مورد تقابلش با مهدی رحمتی هم می‌گوید: مهدی رحمتی دروازه‌بان بسیار بزرگی است اما من قرار نیست با او مقایسه شوم. آقا مهدی بزرگ ما است اما من مجتبی روشنگر هستم و تلاش می‌کنم بهترین عملکردم را داشته باشم، نه من بلکه کل تیم تلاش می‌کنیم که برای این بازی مهم موفق شویم.

او در پاسخ به این سوال که در مسابقه نظرسنجی شب گذشته نود چه کسی را به عنوان مرد سال انتخاب کرد می‌گوید: من برنامه را ندیدم اما رای من بی‌تردید علیرضا جهانبخش بود چراکه او در یک لیگ سطح بالا بازی می‌کند و در کشور غریب عملکرد بسیار خوبی داشته است.