علیرضا نورمحمدی  در خصوص دیدار مقابل صبا از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر اظهار داشت: شرایط ما خیلی سخت شده است چون در بازی‌های اخیر امتیازات زیادی را از دست دادیم. حالا باید با صبا بازی کنیم که تیم قدرتمندی است.

وی ادامه داد: من شاگرد علی دایی بودم. هیچ وقت همبازی او نبودم اما مقابلش بازی کرده‌ام. در پرسپولیس هم شاگردش بود و با بخشی از تفکراتش آشنایی دارم اما نمی‌دانم در ترکیب اصلی پرسپولیس جایی دارم یا نه. چون برانکو، ترکیب را می‌چیند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به خط خوردن از فهرست 18 نفره این تیم در دیدار مقابل تراکتورسازی تصریح کرد: من به صورت ظاهری، پرسپولیسی نیستم بلکه یک پرسپولیسیِ واقعی هستم. در چند بازی قبلی هم اصلا در ترکیب نبودم ولی ناراحت نیستم.

وی افزود: مطمئنم برانکو یک مربی باتجربه و بزرگ است و مثل همه دیگر بازیکنان پرسپولیس به او اعتماد کامل دارم. برانکو باید تعیین کند که من مقابل صبا در فهرست 18 نفره باشم یا نه. مشکلی هم وجود ندارد. صلاحدید برانکو این است که نیمکت‌نشین یا سکونشین باشم. اعتراضی هم ندارم. فعلا با این شرایط کنار می‌آیم.

نورمحمدی در خصوص این که آیا مشکلات مالی در عدم نتیجه‌گیری این تیم در هفته‌های اخیر تأثیر داشته یا نه، گفت:  اگر مشکل مالی هم وجود داشته باشد، مسئولان تلاش می‌کنند که این مشکلات را حل کنند. مشکلات مالی یک مسئله درون‌خانوادگی است و نباید کاری کنیم به بیرون درز پیدا کند. باید خیلی قوی‌تر باشیم.