مهرداد بایرامی درباره دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازی سختی با تراکتورسازی خواهیم داشت. تیم تراکتورسازی تیم بزرگی است و مهره ها و کادرفنی بزرگی دارد. بی تردید کارمان دشوار است اما ما نیز می خواهیم روند خوب خود را ادامه دهیم و نتیجه خوبی بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که برایش سخت نیست مقابل تراکتورسازی قرار بگیرد، عنوان کرد: من 5 سال در تبریز فوتبال بازی کردم و واقعا برایم دشوار است که مقابل تیم محبوبم تراکتورسازی قرار بگیرم. با این وجود فوتبال حرفه ای این مسائل سرش نمی شود و فردا تمام تلاشم را می کنم تا برای تیمم مثمرثمر باشم. کاش بازی فردا بدون هوادار نبود. خیلی وقت است هواداران تراکتورسازی را ندیده ام و دلم برایشان تنگ شده است. فردا می توانستم آنها را ببینم که متاسفانه بازی بدون تماشاگر برگزار می شود.

مهاجم تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که آیا از مسئولان تراکتورسازی دلخور است، بیان داشت: خیر، ناراحتی از کسی ندارم اما واقعا شرایط طوری شد که در نیم فصل اول خیلی تحت فشار قرار گرفتم. متاسفانه اول فصل یکسری اتفاقات افتاد که به فوتبال من ضربه زد. تصمیم من برای ماندن در تراکتورسازی احساسی بود و فقط به خاطر هواداران این کار را کردم اما این تصمیم به فوتبال من ضربه زد. واقعا اشتباه کردم که در تراکتورسازی ماندم و این تصمیم را فقط به خاطر عشق به این تیم و هوادارانش گرفتم. با این وجود گذشته ها گذشته و الان هدفم این است که برای فولاد مثمرثمر باشم.

بایرامی ادامه داد: خوشبختانه به تیمی آمده ام که هواداران و مسئولان باشگاه نسبت به من لطف دارند. در اهواز شرایط خوبی دارم و خوشحالم که اینقدر از من حمایت می شود. از مردم اهواز تشکر ویژه ای دارم که همواره به من محبت داشته اند.

وی در پاسخ به این پرسش که ایا به سمت قلعه نویی می رود، گفت: صد درصد این کار را می کنم. قبل از بازی به سمت قلعه نویی می روم تا از او قبل از شروع مسابقه اجازه بگیرم. خوشحالم که هم تیمی های سابق و دوستان خوبم در تراکتورسازی را می بینم. امیدوارم بازی زیبایی شود.

مهاجم فولاد با اشاره به شانس گلزنی اش تاکید کرد: من نهایت تلاشم را برای این کار انجام می دهم اما اگر موفق به گلزنی شوم، به حرکت 5 سال بازی در تبریز خوشحالی نمی کنم.

بایرامی در پایان افزود: تیم فولاد در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفته و اگر جدول نیم فصل دوم را بکشند، ما صدرنشین هستیم. انشاءالله بتوانیم این روند را ادامه دهیم و از شرمندگی مردم اهواز دربیاییم.