افشارزاده: نظرسنجی ۹۰ را قبول ندارم

بهرام افشارزاده  در مورد سفر استقلال به سوئد و اینکه تعدادی از بازیکنان ممنوع الخروج هستند اظهار داشت: ما در حال پیگیری مشکل مالیاتی این بازیکنان هستیم. از ما چک مدت دار می خواهند اما من نمیتوانم چک بدهم ولی می توانیم تعهد بدهیم که این پول داده شود. در تلاشیم که مشکل این چند بازیکن هم حل شود.

وی در مورد اینکه از باشگاه چه کسی به این سفر می رود گفت: قرار شده آقای سبک دست همراه تیم باشد.

افشارزاده در ارتباط با اینکه آیا از استقلال در سال ۹۴ رضایت دارد یا خیر گفت: بله به نظر من استقلال سال خوبی داشت. ما توانستیم فینالیست جام حذفی شویم. شاید ضعف هایی هم بوده و در برخی بازی ها می توانستیم نبازیم یا مساوی نکنیم اما بازیکنان واقعا زحمت می کشند. الان بازی ها با کل لیگ سخت است و هر تیمی به خاطر موقعیتی که دارد تلاش می کند. من از بچه ها راضی هستم.

افشارزاده همچنین در مورد اینکه مرد سال فوتبال از نظر او چه کسی است گفت: بدون شک مهدی رحمتی.

وی در این خصوص که در نظرسنجی ۹۰ او نتوانست با مهدی طارمی رقابت کند و آیا این نظرسنجی را قبول دارد عنوان کرد: من این نظرسنجی را قبول ندارم چون احساسی است. باید در زمین مسابقه بازیکن درخشش خود را نشان دهد. آیا می توان توانایی رحمتی را در زمین انکار کرد؟ اگر نظرسنجی بر اساس نظر یک کمیته ۵ نفره ای بود که همه بازی ها را از نزدیک کنار زمین دیده بودند و آیتم های ارزیابی مشخص بود می شد به آن اتکا کرد اما نظرسنجی ها احساسی است. هواداران استقلال هم در این نظرسنجی ها کمتر شرکت می کنند.