رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال در خصوص مسابقه فردا اظهار داشت: در ابتدا خوشحالی خودم را از نامگذاری نام مقدس شهید در این هفته لیگ برتر اعلام کنم، امیدوارم ما بتوانیم به گونه‌ای حرکت کنیم که ارزش شهدا حفظ شود و دیگر جای شبهه‌ای در ورزشگاه‌ها باقی نماند.

وی افزود: خیلی از تیم‌ها به خصوص شهرستانی‌ها فرصت توجه کمتری از سوی رسانه‌ها دارند، اما بازی مقابل استقلال و پرسپولیس غنیمتی محسوب می‌شود. من مطمئن هستم فردا بازیکنانم از فرصت استفاده کرده و شایستگی‌های خود را نشان خواهند داد. صرف‌نظر از نتیجه امیدوارم شاهد یک بازی خوب و زیبا باشیم و تلاش می‌کنیم نتیجه را به سود خود رقم بزنیم و درست است که چند مصدوم و محروم داریم، اما ما تلاش می کنیم بهترین نتیجه را بگیریم. استقلال فردا مصدوم و محروم ندارد و مطمئناً ما از این موضوع استقبال می‌کنیم و دوست داریم مقابل این تیم با تمام قوا و با استفاده از جوانانمان به میدان برویم.

سرمربی پدیده خراسان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در لیگ امسال به این تیم نباختید و این خودش یک رکورد محسوب می‌شود، گفت: ما برای هر بازی استراتژی خودمان را داریم، اگر بچه‌های ما 70 درصد تمرینات باشند ما پیروز میدان هستیم. بازی فردا هم مستثنا از این موضوع نیست و فردا هم اگر تمرکز لازم را داشته باشیم می‌توانیم یک فوتبال قابل قبول را انجام داده و مقابل استقلال حریف گردن‌کلفتی برای این تیم باشیم.

مهاجری در مورد اینکه آیا امسال به اهداف خود رسیده‌اید یا خیر گفت: از روزی که کارم را شروع کردم دغدغه سقوط نداشتیم و حتی می‌دانستیم که پتانسیل کسب سهمیه را هم نداریم که در همین راستا توقعی را هم ایجاد نکردیم که رسیدن به آن سخت باشد. برای رسیدن به رتبه‌های بالای جدول تلاش‌مان را بیشتر می‌کنیم و خدا را شکر که در نیم فصل دوم توانسته‌ایم با کسب چند پیروزی چند پله در جدول ارتقاء پیدا کنیم.

وی افزود: جایگاه تیم ما زمانی ارزشش مشخص می‌شود که بدانید فولاد و سپاهان در جدول رده‌بندی پایین‌تر از پدیده قرار دارند.

مهاجری در مورد اینکه آیا از عملکرد خودت راضی هستی یا خیر، گفت: من نمی‌توانم راضی باشم، کسانی که این مسئولیت را به من داده‌اند و یا شما که ما را نقد می‌کنید، باید در این مورد نظر بدهید اما در کنار مشکلات زیادی که داشته‌ایم، زحمات زیادی کشیده شده و صرف‌نظر از تیم‌هایی که به خاطر مشکلات‌شان داد و فریاد زیادی می‌کنند، مانند تیم‌های نفت و ملوان که البته حق هم دارند، خدا را شکر پدیده با توجه به آرامشی که حاصل از مدیریت آن است، توانسته مشکلات را به حداقل برسانیم و باعث شده تا در ارائه فوتبال کمتر به حواشی توجه کنیم که با این وجود، نتایج‌مان باتوجه به جایگاهی که داریم رضایت‌بخش است.

سرمربی پدیده خراسان در ادامه نشست خبری در پاسخ به این سؤال که شما هیچ وقت از مشکلات تیم‌تان صحبت نکردید و چرا هیچ‌کدام از مسائل تاکنون رسانه‌ای نشده است، گفت: شما هیچ وقت ندیده‌اید که تیمی با بروز مسائلش به رسانه ها بتواند موفق شود مثلاً خیلی از تیم‌ها از این بابت لطمه خورده‌اند و تجربه این موضوع را ثابت کرده است. ما تلاش کرده‌ایم که کارمان را با مسائل فنی پیش ببریم، انشاالله بعد از بازی‌ها حتماً صحبت می‌کنم که همه بدانند پدیده با چه مشکلاتی کار را پیش برد و امیدوارم این 8 هفته را هم به شکلی جلو ببریم که بتوانیم موفق ظاهر شویم.

خبرنگاری گفت آیا مسئولان استان خراسان به تیم شما نگاه ویژه‌ای دارند، که مهاجری پاسخ داد: به تیم ما نگاه می‌شود، ولی توجهی صورت نمی‌گیرد!

سرمربی پدیده در پاسخ به خبرنگاری در مورد اینکه با درگذشت آیت الله واعظ طبسی و تغییراتی که در آستان قدس رضوی اتفاق افتاده، آیا تصمیم دارید حمایت آنها استفاده کنید؟ گفت: من بیشتر سعی کرده‌ام بحثم را در قالب مسائل فنی جلو ببرم، این مسائل را به مدیریت و سیاست کلان باشگاه سپرده ام. امیدوارم مشکلات خود پدیده حل شود که اگر این اتفاق بیفتد نیازی به کمک دیگران نیست، اما باز هم تأکید می‌ کنم سعی من در ورود به مسائل فنی خواهد بود.

مهاجری در خصوص اینکه آیا نتایج سیاه‌جامگان را دنبال می‌کند یا خیر، گفت: من هیچ وقت نمی‌توانم علاقمندی خود را به سیاه‌جامگان کتمان کنم چون این تیم را از لیگ دو به دسته اول و سپس به پلی‌آف لیگ برتر و درنهایت به سطح اول فوتبال کشور آوردم، امیدوارم سیاه‌جامگان در ادامه راه نتایج خوبی کسب کنند.

به گزارش فارس،مهاجری در خصوص دیدار فردای تیمش با استقلال و اینکه این تیم با فراز و نشیب زیادی طی هفته‌های اخیر روبه‌رو بوده است، گفت: استقلال یک سری نقاط ضعف و یکسری نقاط قوت دارد، هفته گذشته در دو جلسه با شاگردانم بازی‌های استقلال را آنالیز کردیم، هر چند اگر فردا هوشمند باشیم می‌توانیم استقلال را ببریم. این تیم بسیار شایسته است و نیازی به تعریف و تمجید من ندارد ولی همین استقلالی که در صدر جدول حضور دارد، با مشکلاتی روبه‌رو است که اگر به سمت نقاط ضعف آنها برویم، می‌توانیم برنده باشیم.