سردار نمی خواهد با عادل فردوسی پور دچار مشکلی شود!

به سراغ سردار می رویم. سعی می کند ناراحتی اش را از این انتخاب پنهان کند، اما به خبرنگار "ورزش سه" می گوید: «اول از هر چیز هر چهار گزینه از دوستان خوبم هستند که حقشان است بهترین بازیکن سال فوتبال ایران شوند. اما خب انگار در فوتبال ایران مهم نیست چه کسی بهترین  جوان سال می شود. به هرحال سعی می کنم زیاد به این مسائل فکر نکنم و روی مسائل واقعی مثل تمرین و مسابقاتم تمرکز داشته باشم.»

 

سردار سعی می کند با متانت و حیای همیشگی اش حرف بزند، هرچند که در اوج جوانی ممکن است از این انتخاب برنامه نود (که بهترین جوان سال را در گزینه های خود قرار نداده) دلخور باشد. شاید سردار نمی خواهد با عادل فردوسی پور دچار مشکلی شود! سردار آزمون می گوید: «اگر حرفی نمی زنم بخاطر این نیست که می ترسم از این به بعد در نظرسنجی های برنامه نود نباشم.  اتفاقا برایم این چیزها مهم نیست و کلا همه می دانند چقدر آدم رکی هستم. فقط دوست ندارم از مسیر واقعی ام خارج شوم. زندگی من نظرسنجی یک برنامه تلویزیونی نیست.»

 

آیا خود سردار در برنامه نود رای داده؟ سردار می گوید: «من نه رای دادم و نه رای می دهم. اما به نظرم حق مهدی طارمی بود. هرچند آقای رحمتی بزرگ من است و احسان و علیرضا هم از دوستان خوب من. اما خب من فکر می کنم لااقل وفتی جوان اول سال فوتبال ایران در این نظرسنجی جایی نداشته لااقل انتخاب مهدی طارمی اتفاق خوبی بود.»