پرسپولیس صد در صد شانس قهرمانی دارد

مصطفی قنبرپور در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار مقابل صبا در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر اظهار داشت: لیگ مثل دوی ماراتن است. هر دونده‌ای که بتواند آمادگی بیشتری از نظر قوای حسمی و روحی داشته باشد، زودتر از بقیه از خط پایان عبور می‌کند.

وی ادامه داد: ما باید هر دو مورد را با همدیگر به زمین ببریم. یعنی هم تیم قدرتمندی به لحاظ جسمانی باشیم که مربیان در حال کار روی این موضوع هستند و هم بازیکنان از نظر روحی شادابی، نشاط و انگیزه داشته باشند و به خودشان روحیه دهند تا بتوانیم در این فاز هم موفق باشیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: اگر این دو موضوع در کنار همدیگر قرار بگیرند، صددرصد شانس قهرمانی را دوباره پیدا می‌کنیم. ما به قهرمانی امیدواریم. 8 بازی و 24 امتیاز تا پایان فصل باقی مانده است. تیم‌های بالانشین جدول باید با دیگر تیم‌های مدعی بازی کنند و کار آسانی ندارند. بازی‌های رودررو هم باقی مانده و ممکن است هر تیمی در هفته‌های باقی‌مانده، امتیاز از دست بدهد.

وی در پایان گفت: امیدوارم بدشانسی‌ها را کنار بزنیم و حداکثر امتیازات را جمع کنیم. فاصله ما تا صدر جدول، فقط 6 امتیاز است ولی 24 امتیاز باقی مانده و به همین دلیل امید زیادی برای کسب عنوان قهرمانی داریم.