محسن مسلمان که فصل گذشته در ذوب‌آهن تبدیل به یک بازیکن نیمکت‌نشین شده بود سرانجام موفق شد اعتماد برانکو ایوانکوویچ را جلب کند و حالا یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس و حتی لیگ برتر است.

 

او صحبت‌هایش را با تعریف از خودش اینگونه آغاز می‌کند: «آدم غدی هستم!»

 

پس از جدایی مسلمان از پرسپولیس در مقطع اول، یعنی دو فصل پیش، از وی نقل قول شده بود که استقلالی است و دوست دارد به این تیم بپیوندد اما او انگار از شرایط این روزهای پرسپولیس راضی است.

 

محسن در مورد عدد چهار و شش می‌گوید: «آشنایی با این عدد ندارم! ولی عدد شش را دوست دارم چون هواداران ما با آن زندگی می‌کنند.»

 

هافبک خلاق این روزهای پرسپولیس اما نظر جالبی در مورد گلزنی به تیم محبوبش در سن 16 سالگی دارد: «در هر صورت آن زمان بازیکن ذوب‌آهن بودم و هر بازیکنی که در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس قرار بگیرد و آن مسابقه پخش زنده باشد انگیزه زیاد می‌شود. من هم انگیزه بالایی داشتم تا خودم را نشان دهم.»

 

مسلمان در مورد اینکه آیا امکانش هست روزی بمب نقل و انتقالات لقب بگیرد و به استقلال برود گفت: «هیچ وقت به استقلال نخواهم رفت چون از جایی که هستم رضایت کامل دارم.»

 

هافبک فصل گذشته ذوب‌آهن در خصوص هادی نوروزی حتی بعد از گذشت چند ماه همچنان احساساتی می‌شود: «باور این مساله که او در بین ما نیست خیلی سخت است. جای هادی خیلی خالی است و امیدوارم خانوادش در آرامش باشند.»

 

محسن توجه خاصی به خانواده خود دارد: «بزرگترین دل مشغولی من خانواده‌ام است و به خواهرم قول دادم هیچ وقت اجازه ندهم به آنها سخت بگذرد.»

 

لذت‌بخش‌ترین خرجی که محسن تا به حال انجام داده هم از زبان خودش جالب است: «منزلی که برای پدر و مادرم خریدم واقعا شیرین بود و همینطور ماشین‌هایی که برای پدرم می‌خرم و او آن را چپ می‌کند!»

 

مسلمان در پایان جواب جالبی پس از شنیدن این کلمات می‌دهد:

 

- ذوب‌آهن: شروع

 

- برانکو: مدیونشم

 

- پرسپولیس: از این تیم به همه چی خواهم رسید. به تیم ملی و لژیونر شدن