ترکیب پرسپولیس در برابر صبا

رضا خالقی فر و میلاد کمندانی به دلیل مصدومیت و محسن بنگر و رامین رضاییان به دلیل محرومیت قادر به همراهی این تیم در بازی برابر صبای قم نیستند.

 

در این بین شرایط کمال کامیابی نیا نیز برای حضور در این بازی صد در صد نیست و تلاش برای آماده سازی او برای حضور در استادیوم یادگار امام قم ادامه دارد.

 

با این شرایط سوشا مکانی بعد از عملکرد قابل قبول در دیدار برابر تراکتورسازی بار دیگر در قم به عنوان شماره یک پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

 

در غیاب محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی و مایکل اومانیا به عنوان جانشینان او رقابت خواهند داشت که شانس کاپیتان اول پرسپولیس بیشتر از مدافع کاستاریکایی است تا در کنار لوکا ماریچ قرار گیرد.

 

 در جناح راست نیز رقابت برای جانشینی رامین رضاییان محروم بین بابک حاتمی و وحید حیدریه است که به نظر می رسد شانس بابک حاتمی برای حضور برابر شاگردان علی دایی بیشتر باشد.

 

محمد انصاری به عنوان مدافع چپ در این بازی به دنبال این است که عملکرد ضعیف خود در بازی با تراکتورسازی را جبران کند و مانند دیدارهای گذشته عملکرد فوق العاده و قابل اعتمادی برای تیمش داشته باشد.

 

در صورت حضور کمال کامیابی نیا، او گزینه اول سرخپوشان برابر صبای قم خواهد بود تا در کنار فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، امید عالیشاه و احمد نوراللهی در خط میانی این تیم به میدان بروند و مهدی طارمی نیز امیدوار به حمایت از سوی هم تیمی هایش باشد تا بعد از سه هفته ناکامی در گل زدن، سیزدهمین گل خود در لیگ این فصل را به ثمر برساند.

 

احتمال جابجایی احمد نوراللهی با علی علیپور نیز در این میان وجود خواهد داشت و باید دید برانکو با چه استراتژی روبروی شاگرد خود در تیم ملی به میدان خواهد رفت.