کنایه سرپرست تیم استقلال به هواداران پرسپولیس

فرزاد مجیدی پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل پدیده گفت: متاسفانه امروز فوتبال روی خود را به ما نشان نداد، البته هنوز صدرنشین هستیم و در بازی‌های آینده برای کسب 3 امتیاز پا به میدان می‌گذاریم.

وی درباره مصدومیت روزبه چشمی گفت: با پزشک تیم که صحبت کردم گفت باید از او MRI گرفته شود. امیدوارم برای چشمی اتفاق خاصی نیفتاده و مصدومیت او جزیی باشد.

سرپرست تیم استقلال گفت: 7 بازی تا پایان لیگ باقی مانده که همه آنها سخت است و بازی ما با استقلال خوزستان یک فینال است. باید تلاش کنیم بازی‌های آینده را ببریم. تیم فعلی یکی از جوان‌ترین تیم‌های تاریخ استقلال است که مظلومی آن را بسته و به همین دلیل به او و مجموعه استقلال تبریک می‌گویم.

مجیدی در مورد عملکرد داور بازی گفت: درباره داوری صحبت نمی‌کنم چون کارشناسان داوری باید نظر بدهند، نباید در مورد قضاوت داور عجولانه تصمیم گرفت و صحبت کرد، به هر حال بازی شرایط سخت خود را داشت و به من به تیم داوری خسته‌نباشید می‌گویم.

وی در مورد اعتراض شدید هواداران استقلال نسبت به عملکرد داور بازی گفت: تماشاگران ما در مقایسه با تیم‌های دیگر بدین شکل که مطرح می‌کنید اعتراض نکردند. شما می‌بینید که هفته‌های گذشته تماشاگران تیم‌های دیگر به چه شکلی اعتراض می‌کردند، مگر از تلویزیون ندیدید که یک منطقه جنگی در ورزشگاه آزادی ایجاد کرده بودند؟ با اینکه نزدیک چهارشنبه‌سوری بود اما پرتاب ترقه و نارنجک از سوی هواداران ما انجام نشد، امروز من در منطقه جنگی هستم که آن را هفته قبل در تلویزیون دیدم، تماشاگران ما تماشاگران صبوری هستند.

سرپرست تیم استقلال در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد رحمتی عمداً اخطار گرفت، تاکید کرد: چرا باید رحمتی عمداً اخطار بگیرد؟