پرسپولیس مرا می خواست اما نپذیرفتم

علیرضا جهانبخش در گفتگو با سایت voetbal international در خصوص حضور خود در فوتبال هلند ابراز رضایت کرده و گفته برای بازی در لیگ این کشور پیشنهادهایی از کشورهای فرانسه و ترکیه را رد کرده است.

پنج سال قبل و زمانی که ۱۴ ساله بوده خانه اش را به مقصد تهران برای حضور در داماش تهران ترک کرده است. وی پس از آن به داماش گیلان پیوست. و اکنون ایران را به مقصد هلند ترک کرده است. جهانبخش به عنوان یک بازیکن جوان به دنبال رویاهایش رفته است و البته در این راه با مشقاتی هم مواجه بوده است.

جهانبخش گفت: من برای نزدیک ترین راه، تصمیم سریع نگرفتم. از اینکه اینجا هستم و خانواده ایرانی (اشاره به امیر هاشمی که شرایط حضور این بازیکن را در لیگ هلند فراهم آورد) در کنارم هستند خوشحالم. امیر در حکم پدرم هست و همسر و فرزندانش در حکم مادر و خواهر و بر ادرانم. من هر آنچه در هلند به دست آورده ام به خاطر آنها بوده است.

در سال ۲۰۱۳ مسئولان باشگاه نایمیخن به ایران سفر کردند تا با جهانبخش و پدرش در خصوص انتقال این بازیکن به هلند صحبت کنند.

بازیکن میانی تیم ملی فوتبال ایران گفت: احساس یعنی همه چیز. من همیشه به حرف دلم گوش می سپارم. تا پیش از پیوستن به لیگ هلند از باشگاه های فرانسوی و ترکیه ای پیشنهاد داشتم. حتی نزدیک بود به پرسپولیس، بزرگ ترین باشگاه ایران، بپیوندم. پس از آن امیر با من تماس گرفت و من راهی هلند شدم.