روز پنجم فروردین ماه دیدار تیم های ایران و هند از سری رقابتهای انتخابی جام جهانی روسیه 2018 درورزشگاه آزادی برگزار می شود و روز 10 فروردین نیز آخرین دور این رقابتها در مقدماتی با دیدار ایران و عمان در آزادی پایان خواهد یافت.

لیگ برتر فوتبال ایران در سال 94 با دیدار های امروز و فردا در تهران و سایر استانها به پایان می رسد و تیم ملی باید هر چه سریعتر خود را برای بازی های پیش روی آماده کند و این در حالی است که تیم ملی فوتبال ایران هنوز رمین تمرین مشخصی ندارد و کی روش هنوز نمی داند تیم ملی را باید در کدام زمین برای مقابله با هند و عمان آماده کند.

این در حالی است که ورزشگاه آزادی فقط برای چند جلسه در اختیار کی روش و تیم ملی فوتبال قرار می گیرد وبه دلیل اینکه ای زمین برای دیدار های آتی از چمن مناسبی برخوردار باشد می بایستی تعداد تمرینات در این زمین را محدود کرد.

ورزشگاه دستگردی نیز که البته معلوم نیست مورد پسند کی روش قرار دارد یا مجبوری آن را قبول می کند هم درگیر تمرینات2 تیم ملی دیگر است.

سوریه و افغانستان این زمین را برای هفته پایانی اسفند اجاره کرده اند و تیم ملی حتی دستگردی را هم از دست داده است تا بلاتکلیفبرای تمرینات تیم اول آسیا در بدر به دنبال یک زمین تمرین باشیم.

روزی که پای میز و سمت و سود های فراوان فوتبال است الکان زیادی قد علم می کنند و هر کدام با یک سند که به زعم خود معتبرترین است داعیه فوتبال را دارند اما امروز با این تفاسیر که بزرگترین تیم آسیا هنوز یک زمین تمرین ندارد به حال این فوتبال افسوس می خوریم که تمامی این دعوا ها فقط و فقط شخصی بود و ارتباطی به دلسوزی های خاک خورده های فوتبال ندارد.

دعواهای وزارتی و فدراسیونی فقط برای منافع شخصی است و بس.

کاش به جای این همه داستان سازی و رسیدن به پست و مقام کمپ تیم های ملی را دایر می کردیم تا ملی پوشانمان چند روز مانده به 2 دیدار رسمی تمرینشان روی هوا نباشد. 

کی روش بد است کفاشیان بد است اما شما که خوبید راهکار بدهید تیم ملی بدون زمین را در اختیار کی روش گذاشتیم بدون امکانات ابتدایی بعد ناراحت هم می شویم اگر آرژانتین را نبردیم و در جام ملتها غیرتمندانه حذف شدیم.

باور کنید باشگاه های تشتک و پشمک هم زمین تمرین اختصاصی دارند این که تیم ملی است.

آقای کفاشیان شما هم 8 سال به سر این فوتبال گل زده اید و آقای گل شدید کاش یک زمین تمرین برای این ملی پوشان پر افتخار دست و پا می کردید که باقیات و صالحات باشد و نام شما هم نکونام بماند.

کمپ تیم های ملی کوچکترین و کمترین درخواستی است که تیم های ملی در سایر دنیا به آن نیاز دارند و در ایران ...

عیبی ندارد وزارت ورزش اصلا در این باره ناراحت نمی شود بالاخره به جز ساخت و ساز های ورزشی دغدغه های مهمتری هم دارد مثلا تغییر اساسنامه ...

آخر این ماجرا هم به اینجا ختم می شود که آقا کی روش به درد فوتبال ما نمیخورد مگر مقابل هند و عمان هم تمرین نیاز است؟

تیم را به ما بدهید بدون تمرین به جام جهانی می رویم و کذا و کذا..