در این بازی حنیف عمران‌زاده و خسرو حیدری در اتفاقی عجیب از لیست 18 نفره خط خوردند، مهدی رحمتی و سجاد شهباززاده با گرفتن کارت زرد از بازی با استقلال‌خوزستان محروم شدند و از همه مهمتر روزبه چشمی هافبک دفاعی جوان خود را به دلیل پارگی رباط تا پایان فصل و البته در بخش دیگری از فصل آینده از دست دادند.

 

خط خورده‌های عجیب

در تمرین آخر استقلال پیش از بازی با پدیده شاید همه انتظار داشتند که بازیکنان جوان این تیم از لیست 18 نفره خط بخورند و باتجربه‌ها بتوانند 3 امتیاز حساس برابر پدیده را به ارمغان بیاورند اما پرویز مظلومی در اقدامی عجیب تصمیم گرفت روی نام خسرو حیدری و حنیف عمران‌زاده قلم قرمز بکشد. هرچند خسرو حیدری بعد از این اتفاق در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال مدعی شد که مظلومی به او استراحت داده است اما آنها که در طول هفته تمرینات استقلال را پیگیری کرده بودند، شهادت می‌دهند که حیدری بدون هیچ مشکلی با استقلال تمرین می‌کرد. از خسرو حیدری مهمتر خط خوردن حنیف عمران‌زاده از لیست 18 نفره بود چراکه همه انتظار داشتند با پایان محرومیت او این بازیکن در بازی با پدیده در کنار هرائر مگویان زوج خط دفاعی استقلال را تشکیل بدهند که این اتفاق نیفتاد.

 

مهدی مومنی قهر کرد؟

تنها چند دقیقه پیش از شروع بازی استقلال برابر پدیده نام مهدی مومنی هافبک جدید این باشگاه هم از لیست 18 نفره خارج شد تا حرف و حدیث‌هایی درباره نارضایتی این بازیکن از نیمکت‌نشینی به گوش برسد. مومنی در نیم فصل با استقلال قرارداد بست اما هرگز فرصت زیادی برای بازی کردن در این تیم پیدا نکرد تا شایعه‌هایی درباره نارضایتی‌اش منتشر بشود.

 

استقلال کاپیتانش را از دست داد

شاید یکی از مهمترین اتفاق‌های بازی روز گذشته استقلال برابر پدیده این باشد که مهدی رحمتی و سجاد شهباززاده مهمترین بازیکنان این تیم به دلیل گرفتن کارت زرد دو اخطاره شدند و بازی با استقلال‌خوزستان اصلی‌ترین رقیب تیمشان را از دست دادند. نکته عجیب اینجاست که هم سجاد شهباززاده و هم مهدی رحمتی در صحنه‌هایی کارت زرد گرفتند که خطری دروازه استقلال را تهدید نمی‌کرد. سجاد شهباززاده در محوطه جریمه پدیده محمود خمیسی مدافع وسط پدیده را سرنگون کرد و از داور کارت زرد گرفت و مهدی رحمتی هم در دقیقه 94 در اقدامی غیرحرفه‌ای بازیکن حریف را هل داد و از بازی برابر استقلال‌خوزستان محروم شد.

 

 

استقلال چشمش را از دست داد

مصدومیت روزبه چشمی بی‌تردید تلخ‌ترین اتفاق بازی روز گذشته بود، اتفاقی که باعث شد چشمی حدود 7 ماه خانه‌نشین شود. چشمی که به اعتقاد خیلی‌ها باید به تیم‌ملی دعوت می‌شد با این مصدومیت بی‌موقع شاید آینده فوتبالش هم به خطر بیفتد. این اتفاق وقتی تلخ‌تر به نظر می‌رسد که بدانید کادرفنی استقلال ترجیح داد با وجود مصدومیت به بازیکنش بازی بدهد و بی‌تردید این تلخ‌ترین اتفاق بازی روز گذشته خواهد بود.