بیشترین بازیکن از تیم پرسپولیس به اردوی نخست دعوت شده اند. 7 بازیکن از این تیم در اردوی نخست حضور خواهند داشت که این نشان می دهد در بین تیم های داخلی علاقه کی روش و کادر فنی تیم ملی به پرسپولیس از سایر تیم ها بیشتر است. البته که بازی تهاجمی و ترکیبی برانکو در به چشم آمدن این بازیکنان تاثیر گذار بوده است.به زعم خیلی ها پرسپولیس در بین تیم های حاضر لیگ برتری بهترین فوتبال را ارایه می دهد. هر چند که باید بازی این تیم در برابر صبای قم را فاکتور گرفت. پرسپولیس اگر هیچ جا مزد بازی زیبایش را نگرفته باشد این جا مزد بازی زیبایش را گرفته است.

8 تیم از بین 16 تیم حاضر در لیگ برتر در لیست اولیه بازیکن ندارند! اما با احتساب لیست انتظار تنها 5 تیم هستند که بازیکنانشان به اردوی جدید تیم ملی دعوت نشده اند.

12 بازیکن از جمع 35 بازیکن دعوت شده به اردوی نخست و آنهایی که در لیست انتظار قرار گرفته اند لژیونر هستند و 23 بازیکن دیگراز تیم های لیگ برتری هستند و این نشان می دهد که سهم لیگ برتر در تیم ملی بیش از 60 درصد و تقریبا دو برابر لژیونرهاست  و این در حالی است که پیش تر منتقدین کی روش می گفتند او لیگ را نمی بیند.

 

 

باید به این نکته هم توجه داشت مربیگری شغل سلیقه ای است و هر مربی با دیدگاه و تفکرات و هم چنین تاکتیک دلخواه بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت می کند و هیچ مربی ملی ای نمی تواند لیستی را منتشر کند که رضایت همه را به دنبال داشته باشد. بازیکنانی بودند که شاید از نگاه خودشان و حتی نگاه من و شما شایسته حضور در اردوی تیم ملی بودند اما دعوت نشده اند که بهترین تدبیر ادامه روند  و تغییر دیدگاه کی روش است.