سومین برد آسیایی شاگردان قلعه نویی؟

روز سه شنبه دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان ازبکستانی می روند.

تراکتورسازی-پاختاکور ازبکستان؛ سومین برد آسیایی شاگردان قلعه نویی؟

تراکتورسازی میهمان تیم پاختاکور ازبکستان است. تراکتورسازی در چند بازی اخیر خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان به پیروزی رسید تا اکنون در لیگ برتر به جمع مدعیان برسد و در لیگ قهرمانان آسیا هم با دو برد متوالی مقابل  حریف اماراتی خود صدرنشین گروه c هست.

شاگردان قلعه نویی برای کسب سومین برد متوالی خود راهی ازبکستان می شوندو تیم پاختاکور در دو بازی گذشته خود یک مساوی و یک باخت داشته و در رده سوم جدول گروه است.

پاختاکور در دو مسابقه گذشته سه گل زده و 6 گل دریافت کرده تا ضعیف ترین خط دفاع را تا این جای مسابقات داشته باشد اما تراکتورسازی در دو بازی گذشته اش گلی دریافت نکرده  و 5 گل زده است. سرخپوشان تبریزی اگر مثل دو دیدار گذشته برابر النصر امارات بازی کنند کسب سومین برد متوالی و رسیدن به یک قدمی صعود دور از دسترس نیست. قلعه نویی و شاگردانش می خواهند عیدی خوبی به هواداران تراکتورسازی در آستانه سال نو بدهند.

جدول گروهC

1-تراکتورسازی ایران 6 امتیاز

2- الهلال عربستان 4 امتیاز

3- پاختاکور ازبکستان یک امتیاز

4- النصر امارات بدون امتیاز

سپاهان ایران- لوکوموتیو ازبکستان؛ برد دوم مقابل تیم ته جدولی؟

سپاهان دو چهره کاملا متفاوت در لیگ قهرمانان از خود به نمایش گذاشت در بازی اول این تیم توانست النصر دبی را در تهران شکست بدهد و در بازی برگشت نشانی از آن سپاهان بازی رفت در زمین ندیدیم. سپاهان اگر روز خوبش باشد رسیدن به دومین برد آسیایی برای زردپوشان ایرانی کار دشواری نیست. لوکوموتیو  ازبکستان بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و سپاهان هم با 3 امتیاز تیم دوم جدول است. شاگردان استیماچ اگر در این بازی پیروز شوند حداقل شانس این را دارند که در سال 94 را با صدرنشینی در گروه A آسیا به پایان برسانند و اندکی هوادارانشان را راضی کنند. سپاهان در لیگ برتر در رده یازدهم جدول است و حال روز خوشی ندارد اما استیماچ حداقل باید در آسیا خودش را نشان بدهد تا توجیهی برای حضورش در سپاهان داشته باشد.

جدول گروه A

1- النصر دبی 6 امتیاز

2- سپاهان ایران 3 امتیاز

3- الاتحاد عربستان 2 امتیاز

4-لوکوموتیو ازبکستان 2 امتیاز