پشت پرده شادی عربستانی ستاره های پرسپولیس

پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صبا علاوه بر صعود شاگردان برانکو به رتبه سوم جدول رده‌بندی، یک اتفاق ویژه داشت.

محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده به سبک عربستانی‌ها در دیدار معروف انتخابی جام جهانی 2010، مقابل چشمان دایی به شادی پرداختند و بدن‌های خود را به همدیگر کوبیدند!

مسلمان در لیگ برتر سیزدهم در پرسپولیسِ تحت هدایت دایی حضور داشت اما در پایان فصل، آقای گل ملی فوتبال جهان اعلام کرد نیازی به این بازیکن ندارد و او را به ذوب‌آهن برگرداند.

بازیکن ریز نقش فعلی سرخ‌پوشان به اصفهان برگشت و سپس به فولاد پیوست. هر چند او دوباره به پیراهن پرسپولیس رسید اما دایی را مقصر از دست رفتن یک فصل فوتبالی زندگی‌اش می‌داند.

همچنین فرشاد احمدزاده در همان سال عضو تیم فوتبال امید پرسپولیس بود. این بازیکن که از ارومیه به تهران آمده بود، با تلاش زیاد توانست در تمرینات تیم اصلی پرسپولیس شرکت کند اما دایی به احمدزاده اعلام کرد به سربازی برود یا به تیمی دیگر بپیوندد چون نیازی به او ندارد. احمدزاده به تراکتورسازی پیوست و با درخشش توانست خود را به ترکیب اصلی پرسپولیسِ برانکو برساند.

به همین دلیل این دو بازیکن ریز نقش که دایی را مقصر دوری از پرسپولیس می‌دانستند مقابل چشمان او به شادی پرداختند. البته مسلمان و احمدزاده با دایی تماس گرفتند و از او بابت حرکت‌شان عذرخواهی کردند.

البته این شادی که شروعش از بازی صبا بود ادامه دار شد و دربازی ملوان و استقلال منجر به درگیری و جنجال هم شد. مازیار زارع در دیدار ملوان و پرسپولیس به هافبک های پرسپولیس حمله ور شد و در دربی 82 نیز پس از سوت نیمه اول مهدی رحمتی کاپیتان تیم استقلال به مسلمان حمله کرد البته این قائله در ابتدای نیمه دوم با عذرخواهی دو طرف خاتمه یافت.