رضا شاهرودی درباره آخرین شرایط سیاه جامگان در روزهای اخیر اظهار داشت: تمرینات تیم پس از شکستی که مقابل سپاهان داشتیم در حال پیگیری است و این روند تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت. پس از آن اعضای تیم به مرخصی یک هفته ای می روند تا دور جدید تمرینات پس از تعطیلات نوروزی برای مصاف با پرسپولیس از سر گرفته شود. 

وی اضافه کرد: متاسفانه در دو بازی آخر برخلاف روند خوبی که داشتیم نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم و تاحدودی کارمان سخت شد. پیش بینی کرده بودیم که از این دو بازی چهار امتیاز بگیریم تا وضعیت مان را در جدول بهبود دهیم اما حالا وضعیت برای ما تا حدی خطرناک شده است. اگر قرار باشد مقابل پرسپولیس هم نتیجه نگیریم شرایط وخیم تر هم می شود.

مربی سیاه جامگان در این باره که چه تدبیری برای بهبود وضعیت فعلی سیاه جامگان در نظر گرفته شده است توضیح داد: متاسفانه با اینکه فرهاد کاظمی دستورات تاکتیکی لازم را به بازیکنان تیم می دهد در زمین مسابقه هیچ یک از آنها اجرا نمی شود و به همین خاطر هم پس از شکست آخرمان او بازیکنان تیم را 30 درصد جریمه کرد. بی شک هیچ کس نمی تواند به تیم ما کمک کند الا خود بازیکنان که باید دستورات کادر فنی را مو به مو اجرا کنند. در این صورت تیم نتیجه هم خواهد گرفت. 

شاهرودی درباره دیدار بعدی تیمش در لیگ برتر تاکید کرد: قطعا با رفع مشکل مالی بازیکنان و اعضای کادر فنی شرایط برای کسب نتایج موردنظر بهتر هم خواهد شد. قرار است ظرف امروز و فردا بخشی از قرارداد اعضای تیم پرداخت شود. البته این بخش از پول ما به صورت نقدی نیست و قرار است باشگاه به ما به جای پول در مشهد ملک بدهد.

بازیکن اسبق پرسپولیس در این باره که 7 نفر از این تیم به اردوی تیم ملی دعوت شده اند گفت: این نشان می دهد که فوتبال جاندار پرسپولیس در لیگ جواب داده و حضور 7 نماینده در تیم ملی بیانگر توانایی بالای این تیم است. هرچند که من فکر می کنم بازهم بودند نفراتی که حق شان دعوت شدن به اردوی تیم ملی بود. این اتفاق مرا به یاد دوران بازی خودم می اندازد که پرسپولیس 9 نماینده در تیم ملی داشت که ثابت در زمین مسابقه بازی می کردند. دوران مربیگری ایوویچ یا مایلی کهن...

شاهرودی در این باره که چرا از تیم استقلال به عنوان صدرنشین لیگ نفرات کمی به اردوی تیم ملی دعوت شده اند خاطرنشان کرد: تیم استقلال برای من قابل احترام است اما این تیم این روزها خوب فوتبال بازی نمی کند و طبیعی است که بازیکن کمتری در اردوی تیم ملی داشته باشد. در استقلال فقط امید ابراهیمی سطح فوتبالش با بقیه فرق می کند. این درست که استقلال صدر جدول را در اختیار دارد اما با ادامه این بازی ها پرسپولیس می تواند از این تیم رد شود و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.