خودشان همه چیز را دیده اند باز می گویند کی روش بهانه می آورد

افشین پیروانی درباره وضعیت تیم ملی اظهار داشت: تیم ملی بزرگسالان ما مشکلات امکانات دارد و این جای تاسف دارد که امکانات اولیه مثل زمین و لباس ما هم دچار مشکل است. امیدوارم هر کسی که قرار است از این پس آن بالا بنشیند، مشکلات را حل کند.

وی ادامه داد: زمین شماره 2 کمپ تیم ملی زیر کشت رفته است و زمان بهره برداری آن 7، 8 ماه یا 10 ماه دیگر است. زمین شماره یک را هم سجادی بازدید کرد که از او تشکر می کنم اما دید که چه وضعیتی دارد و در شان تیم ملی نیست. بگذریم یکی، 2 نفر از دوستان هستند که دنبال مصاحبه کردن هستند و می گویند کی روش بهانه می آورد اما من معتقدم که بهانه دست کی روش ندهیم. از وزارت ورزش هم دیدند که واقعا تیم ملی مشکل دارد. این اصلا قشنگ و درست نیست که تیم ملی 2 روز دیگر تمرین دارد و هنوز زمین تمرین نداریم.

مدیر تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که چه زمینی برای تمرین تیم ملی تعیین شده، تصریح کرد: قرار است نظر نهایی را خود من بدهم و هنوز مشخص نیست در کدام زمین تمرین می کنیم. زمین هایی که کاندیداها هستند، هیچ کدام صد در صد نیست. در چند روز اخیر رفتیم و آنها را دیدیم و قرار است بازهم به بازدید برویم. یکسری مشکلات و محدودیت ها وجود دارد. اگر قرار است تیم ملی به جام جهانی برود، از همین جا اعلام می کنم که با این وضعیت به جام جهانی نمی رویم.

وی همچنین اضافه کرد: نه اینکه دنبال بهانه هستیم، باید امکانات و بازی تدارکاتی به تیم ملی بدهیم. هنوز هیچ اتفاق مثبتی نیفتاده است و بازهم می گویم اگر قرار است به جام جهانی برویم، باید بیشتر از اینها توجه کنیم.

پیروانی در پایان گفت: تقاضای من این است شهردار، دولتمردان و کسانی که قدرت دارند، به کمک تیم ملی بیایند.