ستاره پرسپولیس:مدیون علی دایی هستم

احمد نوراللهی که مهمان حضوری برنامه نود بود ضمن بیان این مطلب افزود: فوتبالم را از گلستان شروع کردم و بعد از شموشک به میلاد یزد رفتم و چند سال در لیگ دسته اول بازی کردم و بعد هم دعوت شدم به تیم امید. بعد هم آقای دایی فیلم بازی من را دیده بود و دعوت کرد که به پرسپولیس بیایم من خودم را مدیون علی دایی می دانم.

وی در مورد اینکه ابتدای فصل نبود و غیبتش به ضرر پرسپولیس تمام شده بود گفت: این را باید کارشناسان نظر بدهند. من نمی توانم در مورد عملکرد خودم صحبت کنم.

نوراللهی در مورد اینکه پول عملش را مهدی طارمی داده بود گفت: جابجایی هایی در مدیریت باشگاه صورت گرفته بود که به همین خاطر ناهماهنگی هایی وجود داشت. با این حال بعدا آقای طاهری هزینه عمل جراحی دستم را دادند که جای تشکر دارد.

وی در مورد اینکه برای حضور در اردوی تیم امید مصدوم بود یا تمارض کرده است گفت: من پنج روز قبل از اردوی بندرعباس مصدوم شده بودم. من یکسال به همراه تیم امید در اردو بودم و مشکلی نداشتم. فوتبال سلیقه ای است اما از نظر خود من هیچ مشکلی وجود نداشت. سه - چهار روز مانده به اعزام تیم به قطر حتی وسایلم را جمع کرده بودم اما وقتی تماس گرفتم گفتند که در لیست نیستم.

نوراللهی در مورد اعتراضش در بازی با سپاهان و جریمه ای که از سوی برانکو شد گفت: به خاطر فشار بازی و اینکه از عملکرد خودم راضی نبودم این رفتار را داشتم که تابع:  تصمیم برانکو هم بودم و یک بازی بیرون ماندم. 

وی در مورد پیشنهادش از لیگ چین گفت: پیشنهادی بود که دکتر ابراهیمی در جریان آن بودند اما پیگیری نکردیم.

هافبک سرخپوشان در مورد قراردادش با این تیم گفت: قراردادم با پرسپولیس سه ساله بود که یک سال دیگر آن باقی مانده است.