ستاره شیفتی برای استقلال!

مصدومیت خسرو حیدری همچنان ادامه دارد. بال راست استقلالی‌ها که آخرین بار در بازی پایانی نیم‌فصل اول برابر صبا به میدان رفته بود، بعد از آن مسابقه با آسیب‌دیدگی مواجه شد.

 

ابتدا این‌طور به نظر می‌رسید که مصدومیت خسرو جدی نیست و این بازیکن خیلی زود به میادین برخواهد گشت. هر بازی که به پایان می‌رسید، آدرس بازی بعدی برای بازگشت خسرو به هواداران داده می‌شد، اما همه اینها بی‌فایده بود. استقلال در حالی سال94 را به پایان برد که خسرو در تمام طول زمستان غایب بود. آخرین حضور او در زمین به روز 26آذر برمی‌گردد و عجیب‌تر اینکه هنوز هیچ‌کس نمی‌داند آیا این بازیکن بعد از تعطیلات سال نو قادر به حضور در مسابقات هست یا نه.

 

فرار از جراحی؟

خسرو این‌قدر در این چند فصل اخیر مصدوم بوده که مربیان استقلال یاد گرفته‌اند به شکل دائمی و طولانی‌مدت روی حضور او حساب نکنند. در همین راستا شایعه‌ای هم در مورد این بازیکن و آسیب‌دیدگی‌اش به گوش می‌رسد. می‌گویند نوع مصدومیت حیدری طوری است که او برای بهبود، باید تن به عمل جراحی سنگینی بدهد. با این وجود از آنجا که خسرو دلش نمی‌خواهد چند ماه خانه‌نشین شود و البته خیلی هم مطمئن نیست که بعد از این مدت باز هم باشگاه‌ها برای همکاری با او به عنوان یک بازیکن مسن پا پیش بگذارند، تصمیم گرفته فعلا به صورت کج‌دار و مریز با مصدومیتش کنار بیاید و زیر تیغ نرود. همین مساله باعث شده او در آغاز فصل با وضع جسمانی مناسب قرارداد ببندد، اما در میانه‌های فصل دچار مصدومیت شود و مسابقات زیادی را به این دلیل از دست بدهد.

 

660 دقیقه کمتر از پارسال

اگرچه خسرو حیدری فصل گذشته هم مصدومیت‌هایی داشت، اما به مراتب بیشتر از امسال بازی کرد. حیدری تا پایان هفته بیست‌وسوم لیگ چهاردهم، حدود 1600دقیقه برای استقلال بازی کرده بود، در حالی که این آمار تا پایان هفته بیست‌وسوم لیگ امسال فقط 940دقیقه بوده است! خسرو در لیگ سیزدهم نیز مدت‌ها با مصدومیت درگیر بود و در کل فصل کمتر از 150دقیقه برای استقلال به میدان رفت.