پل اسکولز تنها راه بازگشت منچستریونایتد به جمع مدعیان لیگ برتر و فوتبال اروپا را تقویت شدن این تیم در پایان فصل می‌داند و به این تیم برای خرید سه بازیکن جدید تأکید کرد.

جایگاهی که اکنون تیم فوتبال منچستریونایتد در آن قرار دارد (جایگاه ششم جدول) این تیم را از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده محروم می‌کند و در لیگ اروپا هم به نظر نمی‌رسد که مردان فن‌خال شانسی برای قهرمانی داشته باشند تا حداقل از آن طریق سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنند. این بدان معناست که یک فصل بدون لیگ قهرمانان دیگر در انتظار هواداران است و ضربه مالی دیگری بابت از دست دادن پاداش‌های مالی حضور در این تورنمنت می‌تواند به باشگاه ضربه بزند.

من‌یونایتد در حالی این وضعیت نه چندان مطلوب را تجربه می‌کند که از سال 2014، زمان روی کار آمدن لوئیز فن‌خال به عنوان سرمربی شیاطین سرخ، 250 میلیون پوند صرف خرید بازیکنان جدید کرده است. با این حال اسکولز معتقد است که باشگاه باز هم باید بازیکن بخرد.

اسکولز به سایت «یونایتد وی‌استند» راجع به بازیکنانی که من‌یونایتد در پایان فصل باید بخرد، گفت: من لوکا مودریچ (هافبک رئال‌مادرید) را دوست دارم. او الان چند ساله است؟ شاید کمی پا به سن گذاشته باشد اما هنوز هم بازیکن فوق‌العاده‌ای است. من رافائل واران (مدافع فرانسوی رئال‌مادرید) را هم دوست دارم. می‌دانم که دست روی بازیکنان رئال‌مادرید گذاشته‌ام اما باید واقع‌بین بود.

سومین بازیکنی که اسکولز معتقد است تیمش باید بخرد، بازیکنی است که این تیم چند سال پیش به آسانی آن را از دست داد و به یوونتوس تقدیم کرد. او اظهار داشت: ما شاید به یک مهاجم نوک هم نیاز داشته باشیم اما تعداد مهاجم نوک‌های آماده‌ای که بتوانیم بخریم زیاد نیست و به همین دلیل ترجیح می‌دهم که تیم به سراغ پُل پوگبا برود و او را برگرداند.