حشمت مهاجرانی  درباره رقابت مدعیان قهرمانی در لیگ برتر و اینکه کدام تیم شانس زیادی برای قهرمانی دارد، اظهار داشت: تاکنون استقلال خوزستان و پرسپولیس نسبت به دیگر مدعیان بالانس بیشتری داشته‌اند و روی یک ریتم مناسب قرار دارند. این درست است که استقلال خوزستان گاهی اوقات نتیجه نگرفت یا اینکه پرسپولیس در ابتدای فصل خوب عمل نکرد، ولی آنها در یک ریتم خوب قرار گرفتند و نسبت به بقیه مدعیان بالانس بهتری دارند.

او ادامه داد: با این شرایط این دو تیم را جزو مدعیان اصلی می‌دانم، ولی استقلال تهران را هم نمی‌توان از این دایره خارج کرد. این تیم بازیکنان جوان و جویای نامی دارد که می‌توانند به استقلال کمک کنند. فکر می‌کنم رقابت فشرده است و باید منتظر ماند و دید که در هفته‌های آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

مهاجرانی در خصوص وضعیت تیم ملی و بحث ماندن یا جدایی کارلوس کی‌روش عنوان کرد: ماندن کی‌روش اتفاقات بهتری را رقم خواهد زد و رفتن او به سود تیم ملی نیست. هرچند حاشیه‌های زیادی درمورد او درست شد و برخی حواشی را هم خودش درست کرد، ولی درمجموع او از لحاظ برنامه‌ریزی، تشکیلاتی و آینده‌نگری جزو بهترین مربیان دنیا است. او به تیم ملی جوان‌های خوبی را اضافه کرده و می‌خواهد آنها تجربیات بین‌المللی به‌دست بیاورند. من معتقدم ماندن او به سود تیم ملی خواهد بود.