راه آهنی‌ها اعتصاب کردند، فروزان تمرین کرد

پس از آنکه ابراهیم کریمی، بهادر عبدی به دلیل مسائل مالی پس از بازی مقابل استقلال اهواز با سرپرست این تیم سعید رمضانی به جروبحث پرداختند و همین موضوع باعث جدا شدن آنها از تیم و بازگشتشان به صورت انفرادی به تهران و سپس اخراج آنها شد، امروز بازیکنان راه‌آهن به تبعیت از کاپیتان خود به مسائل مالی در این باشگاه اعتراض کردند و تمرین این تیم را تعطیل کردند.

 

بازیکنان تیم راه‌آهن امروز در حالی که بدون لباس تمرین و با لباس شخصی در زمین تمرین حاضر شدند و عنوان کردند تا مساله مالی مربوط به این تیم حل نشود، دیگر بر سر تمرینات حاضر نخواهند شد. سعید رمضانی سرپرست راه‌آهنی‌ها نیز امروز در تمرینات حضور نداشت و نتوانست این موضوع را مدیریت کند تا تمرین این تیم به حالت اعتصاب کشیده شود.

 

ابراهیم کریمی و بهادر عبدی دو بازیکن اخراجی راه‌آهنی‌ها نیز در محل تمرین حاضر شده بودند تا به همراه سایر بازیکنان اعتراض خود را به گوش مسوولین این تیم برسانند.

 

البته این موضوع شامل حال محسن فروزان دروازه‌بان این تیم نشد و وی عنوان کرد با مربی دروازه‌بان‌ها در زمین راه‌آهن خواهد ماند تا به تمرینات خود بپردازد. او این کار را انجام داد تا سوای مسائل و مشکلات مالی موجود در این تیم رفتار حرفه‌ای خود را به نمایش بگذارد.